Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 8 January 2003, 10:16   #9
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

En ja hoor, CDA en VVD zwakten ook gisteren verder weg. Ik geloof wederom een verlies van in totaal 3 zetels. Tja, we moeten denk ik maar als heel Nederland blij zijn dat die 2 ook niet samen gaan, want dan kun je ieder klein beetje vorm van sociale zekerheid op je buik schrijven. Overigens dacht Zalm wel even aan loonmatiging 4 miljard extra over te houden. Mooie pratjes meneer zalm, maar als minister van Finaciën (-ex) is het toch een beetje dom dat je dan over het hoofd ziet dat je dan ook minder belastingen vangt, nietwaar?
En maar aanschoppen tegen de PvdA die weer in opkomst is.. Kennelijk niets geleerd van de periode-Fortuyn, waarin zoiets ook een averechts effect had. Gisteren zag ik in een programma op Ned 3 Maxim Verhagen en De Vries. Jammer dat die Verhagen een Limburger is, want hij bevestigt nu niet echt het imago van intelligente mensen, maar ok . Overigens ook die De Vries was weinig onthullend helaas.
Ach ja, peilingen.. Het zegt niet zoveel natuurlijk, het blijft afwachten ..
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels