|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Verder ben ik eigenlijk ook een klootzak want topic ging helemaal niet over mij... Maar omdat ik een beetje zo'n soort probleem heb helpt het misschien een beetje, iedereen die het heeft door een soort van oplossing voor mijn geval te vinden. Vandaar... ik hoop dat niet echt te vervelend is.. voor diegene die het lezen, want ik ben erg benieuwd naar een onbevooroordeelde mening van iemand die ik niet ken. (dat je toch zo reageert vind ik echt 100% van je meevallen) Wat mijn denkbeeld naar buiten is? Nou dit ongeveer.. even voor de bijdehandjes dit id NAAR BUITEN TOE dus he... (niet dat veel uitmaakt maar ja) Ik respecteer iedereen en alles opzich. Zodra ik van iemand anders last heb kijk eerder of ik er wat aan kan doen dan diegene van wie ik last heb. Ik kan kwaad/pissig worden van schijnheiligheid, vooral op school. IK hou er niet van als leraren mijn tekortkomingen aanwijzen, (als dat op een vervelende manier gebeurt kan ik daar erg pissig om worden). Ik probeer zelf zo min mogelijk schijnheilig te zijn. Daar hou ik niet van dat ergert mij Ik doe alsof niemand mij kan raken emotioneel gezien. Ik heb geen hulp nodig van anderen. Ik geef graag hulp aan anderen als ze een probleem hebben dat ik relatief makkelijk kan oplossen. Ik verwacht nooit hetzelfde terug van anderen, dat kan mij niet schelen. Ruzie maken met andere mensen is nutteloos en probeer ik zoveel mogelijk te vermijden, want van ruzie worden mensen kwaad en kan je niet helder denken, ik dus ook. Ik legt het graag mensen uit als ze laten merken dat ze echt geďnteresseerd zijn, anders moeten ze hun smoel houden. Ehm verder weet ik even niet. |
|
![]() |