Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 14 January 2003, 23:48   #30
Irene!!!!
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518

Fijn, snotneus wordt je genoemd als je commentaar hebt. Ik zit die enquête eens na te lezen, en het eerste dat me opvalt is dat overal dezelfde naam ongeveer bovenaan staat. Scroll ik weer omhoog, dan zie ik dat diegene die de uitslag post iemand is die ik niet ken (terwijl ik toch nogal eens actief ben op Liefde, Verkiezingen, discussie en sport). Daarna ga ik de reacties lezen, en valt mij op dat nogal wat mensen hun stemmen niet terugvinden in de uitslagen en dat er dingen op de één of andere manier niet kloppen (geloof niet van sporters trouwens, maar van anderen).
Het is dan niet vreemd dat ik dan sterke twijfels begin te krijgen over de objectiviteit van het onderzoek, danwel de capabelheid van hen die de enquête nagekeken hebben. Als dan een of ander mens mij daarom snotneus noem omdat ik niet boven de 10.000 posts uitsteek of zoiets, dan zegt dat meet over die persoon dan over mij.
Zo, dat moest ik even kwijt .
Toen ik een hele tijd geleden de enquete deed, stuurde ik em ook onder mijn naam en toen stond ik ook op heel veel plaatsen bovenaan.. dat is gewoon zo.. ook toen Bluewolf het deed.. Ik denk dat je dan gewoon het eerst aan die persoon denkt ofzow.

Berichting Regels