|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ik weet zelf niet of dit al eens behandeld is, maar mijn vraag luidt:
Wat vinden jullie van (tong)piercings? Dit is voor zowel de vrouwen als de heren bedoeld en intieme plekken tellen ook mee. Ik heb het zelf 1 keer mogen ervaren en ik wil niets anders meer! GreetZ, Kei. |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
jongens met tongpiercing-> rrrrrrauw
|
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
een tong piercing bij een meisje ziet er wel leuk uit verder nog geen ervaring mee
|
![]() |
![]() |
#4 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
ik had een keer een vriendin met een tongpiercing .. men, als ik daaraan terugdenk ...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
tong piercing is wel leuk
|
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Ik heb zelf een navelpiercing. K zou heel graag nog een tongpiecing willen, maar er houd me iets tegen.
Verder vink ik een wenkbrauw piercing ook wel strak [een staafje dan] of een labret [weet niet helemaal zeker of je t zo noemt] Voor een jongen vind ik een wenkbrauw piercing wel mooi, maar dan alleen als ie ook leuk staat. Zelf zou ik nooit een piercing zetten rond/op/in/aan/tussen mijn intieme delen. Nee dank je...!!! |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
kheb zelf een tong en lippiercing, en binnenkort septum *yaay*
maar zoenen met iemand met een tongpiercing vind ik niet bijzonder, en zoenen terwijl je zelf een tongpierc. hebt kan best wel lastig zijn, hehe ;p |
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Über Mensch
|
![]()
ik hoef ze zelf niet maar zijn wel okey bij de meidenm als ze maaar niet helemaal vol gepierced zijn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Heb het nooit echt mooi gevonden, nee.. Zeker niet van die meiden die het alleen maar doen omdat ze denken 'stoer' te doen.. Maarja, als je het zelf serieus mooi vind moet je t vooral niet laten. Kan me alleen niet voorstellen dat je dat vind
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
nou toch zeker geen piercing ron dof op m´n lul / ballen lijkt me niet lekkerals ze die erin schieten ( auw auw auw) en met de sex denk ik niet dat het lekker sext
|
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
Ik heb zelf geen piercings maar 'k vind het wel knap.
Ik denk dat het iets is waar je mee moet staan. Sommige mensen verkloten hun gezicht er wel helemaal door vind ik. Ach ja, ieder zijn ding. 'k Vind het wel knap, maar 'k zou het zelf niet moeten hebben. |
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
zolang het geen lopende ijzerhandel is
|
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
Ik ben persoonlijk niet zo kapot van metaal op andere plekken dan de traditionele oorlel
|
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
ik heb een tongpiercing he en me EX vriend vondt het eerst nasty
TOT hij mijn piercing proefde en NU kan hij nie meer zonder heheeheee ![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
veteraan
|
![]()
mijn ex had neus en wenkbrauw piercing... kan me haar eigenlijk niet voorstellen zonder
![]()
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
ik denk over elke piercing anders en vind de ene weer passe bij een meisje en de ander bij een jongen.
ik weet in ieder geval da ik zelf er nog eentje oner men lip laat zetten en dan zo een ringetje erdoorheen.......lijkt me cool |
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
kheb een nieuwe ;D
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
jah had een meidje bij mij uit de klas die begon de lachen en der zat me toch opeens een knoeperd van een bol in der bek niet te filmen!
da vind ik dus echt niks, zo een knopje met freaky kleurtjes vind ik lachuh maar daar houd het op |
![]() |
![]() |
#21 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 |
Guest
|
![]()
als het goed is ga ik een fluo-kleur halen
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#24 |
Guest
|
![]()
en wat vinden de guys van navelpiercings?? Mijn vriend vindt dat best wel geil
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Guest
|
![]()
de mijne ook
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Guest
|
![]()
hihi ik heb nu EINDELIJK een kleinere
ik ben blij. ![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
athanatos
|
![]()
kgeef er niets om..
heb ut ook nog nooit met iemand gezoend die tongpiercing had wel wenkbrauwpiercing dat vond ik wel cool maar like they say.. tmoet wel staan..