|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
WJD..
- dat met name voorkomt uit ondankbaarheid? - Voordat wij hier waren er vrijwel niemand was? - We actieve leden als: Bartje518, ThePhit, AntiKezman, Theo Tank, Rekz_x, Bazzzemans, Ar-Tuur, Tukkerboy, Mr. Oizo, Joy_RFJK, Bon, BRuGGi, Superjood, TN20 hierheen haalden? - Wij als dank het stempel 'lastig' opgeplakt kregen? - Er voor een fatsoenlijke dialoog op dit forum kennelijk geen plaats is? - Ik echter gewoon gebanned werd op scholieren? ![]() - Zonder iets misdaan te hebben? - Dat toch vreemd is? - Je op dat forum iig weet waar je aan toe bent? - Duidelijkheid daar heerst? - Je hier maar te luisteren hebt naar een 15-jarige snotneus en zijn snol uut Venray? - We ons kennelijk hebben te schikken naar wat zij graag willen? - Ik daar dus echt niet aan meedoe? - Ik dit nu redelijk grof breng? - Dat komt omdat men daar ongeveer om smeekt? - Deze jongen niet wenst mee te werken aan die poppekast? - Ik altijd zelf nog wel beslis wat ik doe zolang er geen fatsoenlijke reden komt? - Ik dat heb geleerd van mezelf de laatste maand? ![]() - Ik nu wartaal uitsla ![]() - Houdoekes luitjes ![]() |
![]() |