|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
weetje ik vind dat jongens moeten medelijden hebben voor meiden! wij moeten elke maand maar buikpijn,rugpijn hebben en alles.. hun hebben nog geluk.. en dan vinden ze het oowk nog k*t als je ongesteld bent terwijl je met je naar bed willen gaan... jongens moeten wij meiden RESPECTEREN!!hehehe
meid.. die voor de meiden opkomt ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
u said it sistah
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
slik iets wat de pil heet, en dan heb je der geen last van, of neem een kind, dan heb je der ook 9 maanden geen last van
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
als je nou gewoon er een kurk in doet heb je ook nergens last van
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
makkelijk gedacht stapper. de pil stopt na 3 weken waarin je de 4de week toch ongesteld word en bij zwanger zijn komen dr nog meer pijnen
|
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
jongens zijn toch zo goed voorgelicht op dat vlak *kuch*
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
tuurlijk ben ik wel goed voor gelicht, maar het zijn maar punten waarop je niet ongesteld word en daar ging het toch om? maar mannen hebben het ook niet zo leuk, die moeten leven met PMS (post menstuale stornis) |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
hoe zou juh ut vinden als je als jongen voor een week een meisje mocht zijn en ongesteld was.. nou dan praat je wel anders hoor.. en wat als diegene nog nietd e pil mag slikken? en zoiezo jongens hoeven der nix voor te doehn.. ze pompen gewoon een babe vol.. en daarna komt de baby.. vrouwen krijgen daarna nog last van buikpijn en overgeven en alles.. ut is ingewikkelder om een vrouw te zijn...
believe me.. ![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Ongesteld zijn is zo zo stom, als jongens dat een keer mee zouden maken zouden ze volgens mij blij zijn dat ze een jongetje zijn... Ik heb opzich nooit heel veel last van buikpijn enzow, maar het is gewoon zo onhandig....
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() maarja, tuurlijk is het niet leuk om een vrouw te zijn, maar zo ben je nou eenmaal geboren, kan je niks mee doen en het heeft toch ook goede kanten, je kan bijvoorbeeld een kind krijgen, kunnen wij niet en zo zijn er nog wel meer dingen die het leven als vrouw leuk maken |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
uhu,i know,i know ![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
maar k heb wel gehoord,dat 1 van de voordelen van het vrouw zijn is,een vrouw komt 4x krachtiger klaar? vind ik een supergroot voordeel
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
LOl hoe meten ze dat ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#15 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 | ||
Guest
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
moesten jongens de pijnen doormaken die een vrouw tijdens haar leven doormaakt, ze zouden maar +-12 jaar leven
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Lid
|
![]() ![]() ![]() okeey, de pijn is erg, hoor me vriendin er ook altijd wel over klagen, maar om nou dit soort topics te gaan openen, is toch ook wel wat overdreven. zeker een vriend gehad die het niet respecteerde, en dan nu er alle mannen erop aanvallen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
Mijn zussies hebben nergens last van hoor...
![]() eentje wordt er zelfs helemaal vrolijk en hyperactief van ![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
Ik heb helemaal geen last van buikpijn
![]() En kvind t stom dat jongens medelijden met ons moeten hebben, kben heus geen hoopje ellende als ik ongesteld ben hoor. |
![]() |
![]() |
#21 |
Lid
|
![]()
ik vind ongesteld zijn nou niet echt zo'n ramp :/
ben t dan ook vet licht altijd maar toch
![]() |
#22 |
Guest
|
![]()
wat een gezeik..
zou je zo graag een slurfje hebben ofzo ? |
![]() |
![]() |
#23 |
Lid
|
![]()
ghehe, wij moeten donderdag een debat doen, over de stelling --> de man heeft een makkelijkere positie dan de vrouw
![]() en ik ben t dus eens ![]() lol ongesteld zijn is trouwens zwaar klote, ik word van te voren altijd helemaal hyper en tijdens helemaal chagi.... niet leuk voor anderen dus...
![]() |
#24 |
Guest
|
![]()
sorry hoor, maar eigenlijk is dit wel zooo zielig weet je. Een beetje gaan roepen van "heb medelij met ons" oftewel je snoert ons de mond om er iets over te zeggen omdat wij niet weten hoe t is blabla. Gwoon niet zo zeuren heeel simpel. En ga dan niet roepen van "ja maar jij bent een jongen dat is makkelijk praten". O ja ik zou t best wel een keer mee willen maken hoor
|
![]() |
![]() |
#25 |
Guest
|
![]()
Vrouw zijn heeft voordelen en nadelen...
Alleen die buikpijn, die maakt het ondragelijk, want dat heb ik dus écht heel erg !! |
![]() |
![]() |
#26 |
Guest
|
![]()
Het is wel raar dat jongens dat zo vervelend vinden als hun vriendin haar regels heeft. Omdat een meisje er alleen maar last van heeft en jij toch niet?
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Lid
|
![]()
voor stapper als je de pil doorslikt krijg je nog wel alle kwaaltjes die bij het ongesteldheid worden ds je krijgt echt wel die erge buikpijn....
Maar het is gewoon voor iedere vrouw anders de eene heeft er niet zo veel last van de ander wel.. IK heb er wel altijd veel last van en ik vind dat een man daar dan ook wel rekening mee mag houden.
![]() |
#28 |
Banned
|
![]()
stfu en slikken.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() en k vind echt nix mis aan deze topic,kunne we ook ff lekker klagen over alle voor en nadelen... |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ik ga dan meestal dood van de buik en rugpijn,lig twee dagen plat van de pijn en heb echt wel medelijden nodig van iedreen dan ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 |
Guest
|
![]()
trouwens.. wij hebben een meidenforum en zij niet
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Lid
|
![]() Citaat:
tjah... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Guest
|
![]()
LAlalalalaa jongen zijn is gewoon veel relaxder....
![]() -Meiden worden ongesteld..godsamme wat een gedoe ![]() -Ze worden altijd bij het uitgaan belaagd door vieze mannetjes, debiele/dronken mannen etc.. ![]() -Elke jongen ziet bijna elk meisje wel zitten.. (vlees), Dat betekent dus dat ze veel meer worden belaagd door liefe jongen/mannetjes .. dan je jongens.. die zitten wel rustig aan een barretje voor 5 uur lang zonder dat er iemand hem och wel intressant vond ![]() -Jongens maken betere boomhutten.. ZO ![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() en besides die van mij zijn altijd ingestort tot nu toe ![]() |
|
![]() |
![]() |
#36 |
athanatos
|
![]()
Ik heb meestal best veel pijn in me buik, ik mag de pil niet slikken en ben onregelmatig als de pest,
BOEIEND! Tleven is niet alleen maar vrolijkheid zonder pijn en whatever. Iedeereen hjeeft positieve en negatieve kanten. dit is een negatief iets. En ik heb geen opmerking over de jongens, want ze zijn altijd heel lief voor me geweest, als het echt onwijs pijn deed. Maar ik ben geen baby, ik kan heus wel ergends tegen..
![]() |
#37 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#39 |
Guest
|
![]()
wij manne hebbe ook een probleem (soms dan)
een stijve krijgen op de raarste momenten |
![]() |
![]() |
#40 |
Looking at you
|
![]()
Ik ben de dag van te voren sjagie vaak.. maar tijdens de ongesteldheid merkt iedereen het altijd omdat ik dan supervrolijk ben
![]() ik krijg altijd te horen: "ben je weer ongesteld" ik ben wel een stuk emotioneler op bepaalde momenten maar buikpijn heb ik ook bijna niet tenzij ik veels te laat ben ![]()
![]() |
#41 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#43 |
Guest
|
![]()
ach ja ik ben er al aan gewent hoor. en met de pil is het minder erg
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Guest
|
![]() Citaat:
En vrouwen kunnen veel vaker achter elkaar klaarkomen op die-met-die-konijnenoortjes. En langer achter elkaar... |
|
![]() |