|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
-ik zaterdagochtend hoop op een vreugdeuitbarsting??
-dat zou zou betekenen dat ik een kaart heb voor joden-uit?? -ik eigenlijk bang ben dat ik wederom naast het net ga vissen?? ![]() -mijn kaart welliswaar wel als 1e bij het ticketbox verkooppunt ligt?? ![]() -ik mij afvraag voor wie hij zal kiezen als om 9 uur de verkoop zal beginnen?? -hij ongetwijfeld ook wel zijn 'vaste' klanten zal hebben?? -of mensen die ietsie meer zullen betalen ofzow....?? ![]() -ik die vent niet echt meer vertrouw?? -het dan volgens mij ook een jood is?? -de verkoop voor ajaxsupporters ook op zaterdagochtend begint?? -lekker handig.... ![]() - ![]() -ik dus eigenlijk zaterdagochtend om 9 uur in die sigaren( ![]() -dat voor mij eigenlijk wel kansloos vroeg is?? ![]() -aangezien ik pas midden in de n8 in mijn nest zal liggen?? -ik dat toch maar ff ga doen?? -ik anders los moet gaan zitten in die arena?? -ik daar eigenlijk weinig trek in heb?? ![]() -Feyenoord wel altijd een topper wint als ik klappen krijg....?? -het dus niet zo'n heel slecht plan is eigenlijk om los te gaan?? ![]() -ik ook nog hoop op kaarten voor AZ-uit?? -STEFFIE!?!?!?!!!!!!!!!!!! ![]() -ik niet zoveel vertrouwen heb in steffie en zijn az-maatje rorrie?? ![]() -hij niet zo moet pauperen en ff naar het AZ-stadion mot fietsen?? -hij dan met zijn charmes heus wel 2 kaarten kan regelen?? ![]() -de winterstop wel eens afgelopen mag zijn?? -ik me afvraag of er nog mensen (theo, rekz) naar The Eagles gaan in de KUIP?? ![]() -ik nog steeds aant nadenken ben om mijn naam te veranderen?? ![]() -iemand suggesties?? ![]() dit lijkt potverdimme wel een oizo-journaal ![]() |
![]() |