|
|||||||
| Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
#11 |
|
Super Lid
|
wjd
- ik me in de kerstvakantie in de zaal voor het eerst heb kunnen bewijzen als trainer?! - ik met mijn f-pupillen natuurlijk eerste werd?! - er ook een foto van is gemaakt?! - dit die foto is: - dat jochie op de foto met het Graafschap shirt aan een groot talent is?! - ik dat al vanaf de eerste wedstrijd had gezien?! - hij ook alle beslissende doelpuntjes maakte?! - hij echt iedereen uitkapte?! - ik als trainer nogal actief aan het schreeuwen was?! - de kinderen dat wel leuk vonden?! - het natuurlijk heel veel effect had?! - we anders namelijk niet eerste waren geworden?! - ik dus een goede trainer ben?! ![]() - dat maar een grapje is?! ![]() - mijn teamgenoten het stom vonden dat ik helemaal op ging in het spel?! - ik dat heel normaal vind bij zulke jonge kinderen?! - ik ook zelf nog wat wedstrijden moest spelen in de zaal?! - ik daarbij als keeper moest fungeren?! - we ook daar natuurlijk eerste werden?! - dat wel na penalty's gebeurde?! - hier ook een foto van de prijsuitreiking is?! - dit hem is?! - die gozer die de prijs uitreikte (met die oude grijze kop) mijn vader is?! - hij als voorzitter zijnde de prijzen moest uitreiken?! - hij dit blijkbaar leuk vond om te zeggen: "de eerste prijs bij de F-jes werd gewonnen door het team onder leiding van, hoe kan het ook anders, Bas Löverink"?! - ik daar natuurlijk over werd aangesproken door een aantal van mijn teamgenoten?! - er een aantal teamgenoten dus duideijk jaloers waren?! - ik er trots op ben?! ![]() - ik ga kappen?! -
Laatst aangepast door Bazzemans : 23 January 2003 om 19:30 |
|
|
|