|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
WJD:
- mijn station idd nie super is qua uiterlijk? ![]() - ik er wel trots op ben dat zo'n klein stationnetje drie perronnen heeft? ![]() ![]() - rechts van het station (op deze foto dan) de A2 naar Belgie ligt? - links van het station (op deze foto dan) het MECC ligt? - je dus elk jaar als je op vakantie gaat naar het zuiden langs mijn stationnetje komt met de auto? ![]() - ik hoop dat als jullie er langs rijden dan ff aan mij denken? ![]() - ik niet zeg welke kant je hier mot oplopen? ![]() - er 5 wijken in de buurt van Maastricht Randwyck liggen? ![]() - het dus flink zoekwerk wordt voor degenen die niet mijn postcode hebben? ![]() - ik vanaaf ga zuipen in de Cella? ![]() - ik vorige week 2x ben gaan zuipen in de Cella? ![]() - ik morgen ook weer ga zuipen? ![]() - maar niet in de Cella ![]() - ik ook eens een keertje op Kaalheide ben geweest? ![]() - Roda-MVV toen in 4-0 eindigde? ![]() ![]() - MVV dat jaar degradeerde? ![]() - ik al lang geen Oizo-journaal heb gemaakt? ![]() - ik dat bewust heb gedaan? ![]() - jullie nu zeker een slaapgebrek hebben? ![]() - ik denk dat als deze reply nu langer wordt het ook weer een Oizo-journaal wordt? ![]() - ik dus ga kappen? ![]() - laterz ![]() |
![]() |