|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#19 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Andere werelden zullen er bijna ongetwijfelt wel zijn, maar die hebben geen invloed op deze, Een god is iemand die de dingen een beetje regelt enzo he? Die klaar staat om in te springen waarneer het te fout of te goed gaat? of is het alleen de maker van alles? en kijkt nu rustig toe.en sinds de creatie heeft "het" geen invloed gehad meer op deze wereld. Dat laatste kan ik misschien nog geloven, dat eerste geloof ik absoluut niet in. Naja het kan ook zijn dat die god onzettend dom is dan en dat ie niet weet wat ie doet, ja dan kan het wel, maar dan ga ik em toch zkr niet vereren, en dan ook nog de leer van iemand aannemen die er misschien een vage kennis is van "het" ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() geloven oke, maar verbind er niks mee dat er op deze wereld plaats vind want dat geloof ik niet, en er is voor mij ook geen directe reden om het te geloven behalve dan de rede die stapper zo duidelijk gaf. |
|
![]() |