|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
-volgens mij iedereen hier half naar de klote is??
-ik dat ook wel ben?? -er in het weekend weinig is geslapen?? ![]() -dat vandaag eigenlijk wel weer is ingehaald?? ![]() -ik geen kaart heb voor Ajax-Feyenoord?? ![]() -die ticketboxkerl mijn seizoenkaart nooit meer zal zien?? -ik die lijer niet meer vertrouw?? ![]() -ik dus nu nog verder moet gaan fietsen als ik mijn silvercard moet wegbrengen?? ![]() -mijn laatste wedstrijd die ik met mijn silvercard bezocht Ajax-Feyenoord van vorig jaar was?? -dat in de competitie was?? -ik natuurlijk nog wel de UEFA Cupfinale ermee heb bezocht?? ![]() -deze wedstrijd een beetje de oorzaak is van de huidige problemen?? -er toen duizenden silvercards zijn aangevraagd?? -ik nog druk bezig ben met het regelen voor een kaart voor 9 februari?? -ik hoop dat er nog wat gaat lukken....?? -ik desnoods dus maar in een jodenvak ga zitten?? ![]() -ik deze week amper opt forum zal komen?? -nog minder dus als vorige weken?? ![]() -niemand mij zal missen hier?? ![]() -ik ook vrijwel niemand zal gaan missen?? ![]() -mja Oizo natuurlijk wel?!?!?! ![]() -hij een geile rakker is op die foto?? -ik volgens mij helemaal links op de foto ook Judith zie staan?? ![]() -ze volgens mij gewoon Oizo's vriendin is?? -hij nl onwijs geheimzinnig doet als ik er naar vraag?? ![]() -hij het dus niet meer hoeft te ontkennen?? -haar neefje ook het vermoeden heeft dat ze iets hebben?? ![]() -ik er zo vantussen ga?? -ciao ![]() |
![]() |