|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#1751 |
Guest
|
![]()
ik zwaar kapot ben
ik nu even een vriendinnetje moet gaan troosten |
![]() |
![]() |
#1752 |
Guest
|
![]()
WJD:
- ik denk dat het volgende week gewoon weer een avondje Cella wordt? ![]() - ik niet weet wat ik de week erna doe? - ik (omdat ik weer naar school mot deze week) de komende tijd over het algemeen alleen zaterdag en eventueel een enkele vrijdag uit ga? - ik zeker nog een keer naar de Pep terug kom? ![]() - Vizzion ook nog welles een keer aan de beurt komt? ![]() - ik niet weet wanneer ik er weer kom? - we met ons groepie zoiets vaak om de 2 maanden doen? - dus als het goed is Bartje nog eens 2 maanden op me mot w8en? ![]() - ik het wel zie wanneer ik kom? ![]() - nog unne prettige daag ![]() |
![]() |
![]() |
#1753 |
Guest
|
![]()
-volgens mij iedereen hier half naar de klote is??
-ik dat ook wel ben?? -er in het weekend weinig is geslapen?? ![]() -dat vandaag eigenlijk wel weer is ingehaald?? ![]() -ik geen kaart heb voor Ajax-Feyenoord?? ![]() -die ticketboxkerl mijn seizoenkaart nooit meer zal zien?? -ik die lijer niet meer vertrouw?? ![]() -ik dus nu nog verder moet gaan fietsen als ik mijn silvercard moet wegbrengen?? ![]() -mijn laatste wedstrijd die ik met mijn silvercard bezocht Ajax-Feyenoord van vorig jaar was?? -dat in de competitie was?? -ik natuurlijk nog wel de UEFA Cupfinale ermee heb bezocht?? ![]() -deze wedstrijd een beetje de oorzaak is van de huidige problemen?? -er toen duizenden silvercards zijn aangevraagd?? -ik nog druk bezig ben met het regelen voor een kaart voor 9 februari?? -ik hoop dat er nog wat gaat lukken....?? -ik desnoods dus maar in een jodenvak ga zitten?? ![]() -ik deze week amper opt forum zal komen?? -nog minder dus als vorige weken?? ![]() -niemand mij zal missen hier?? ![]() -ik ook vrijwel niemand zal gaan missen?? ![]() -mja Oizo natuurlijk wel?!?!?! ![]() -hij een geile rakker is op die foto?? -ik volgens mij helemaal links op de foto ook Judith zie staan?? ![]() -ze volgens mij gewoon Oizo's vriendin is?? -hij nl onwijs geheimzinnig doet als ik er naar vraag?? ![]() -hij het dus niet meer hoeft te ontkennen?? -haar neefje ook het vermoeden heeft dat ze iets hebben?? ![]() -ik er zo vantussen ga?? -ciao ![]() |
![]() |
![]() |
#1754 |
Nostalgisch lid
|
![]()
WJD..
- Ik Remco wel ga missen hehe ![]()
![]() |
#1755 |
Guest
|
![]()
- ik Remmie ook ga missen
![]() - ik me afvraag wat de redenen van zijn absentie zal zijn - we het anders natuurlijk niet kunnen toelaten ![]() - ik dit weekend in tegenstelling tot velen niet brak was - ik op een soort familiefeest was en niet uit ben geweest - het op zich wel gezellig was - ik net wat tentamencijfers terug heb gekregen - het meest opvallende een 9.0 voor een schrijfopdracht Nederlands was ![]() - van mij de competitie wel weer mag beginnen - dit wjd'je weer eens uitblinkt in interessantheid ![]() |
![]() |
![]() |
#1756 |
Amsterdam Original
|
![]()
- ik d8 dat graafschap een stad was
![]() - sorry artjur ![]() - * Ar-tuur
![]() |
#1757 |
Guest
|
![]()
- dit natuurlijk een belachelijke misvatting van Andy is
![]() - dit me een beetje telleurstelt ![]() |
![]() |
![]() |
#1758 |
Guest
|
![]()
wjd
-vannacht de superbowl op tv was -ik wil weten of er nog meer mensen hebben gekeken - de buccaneers hebben gewonnen - ik nu moe ben |
![]() |
![]() |
#1759 | |
Storend Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1760 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
- ik heb gekeken?! - het wel mooi was dat de Raiders er in de eerste 2 kwarten niet aankwamen?! - ze niet veel verder kwamen dan 3 punten?! - ik nog nooit American Football wedstrijden had gezien?! - ik nu een héél klein beetje snap waar het om gaat?! - het best wel ingewikkeld is?! - De Raiders zwaar favoriet waren?! - defense het wint over offence?! - de buccaneers een duideilijke muur konden bouwen? - ik het wel cool vond om te zien?! -" ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1761 | |
Amsterdam Original
|
![]() Citaat:
![]() - je dan anders zal praten ![]() - ik trouwens ook de bowl heb gezien - het best kort duurde - ik bijna in slaap viel - ik daarom 2 uur geslapen hebt - doei ![]() - ojah dat graafschap geval was voor een repetitie dus alleen door jouw (kut)club hebbik een 6 ![]() - maar graafschap r0x nog wel een beetje hoor ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#1762 |
Guest
|
![]()
wjd:
- joval gisteren zijn wereldtitel boksen heeft verdedigt - hij die heeft gewonnen - hij daarna naar het ziekenuis ging omdat hij pijn in zijn kaak had - het bleek dat hij in de tiende ronde een dubbele kaakbreuk had opgelopen ![]() |
![]() |
![]() |
#1763 |
Guest
|
![]()
wjd:
-ik middenin de pw-week zit -ik eigenlijk zou moeten leren vandaag voor 3 pw'en ![]() -ik daar geen zin in heb -ik liever nutteloos op internet rondhang -ik die avater-actie van The Phit echt strak vind ![]() -ik nu maar eens ga leren -toch maar niet ![]() - ![]() |
![]() |
![]() |
#1764 | |
Guest
|
![]() Citaat:
-ik dat ook vind -die mensen hier een aparte cultuur hebben -ontvoer mij mensen, ik mis thrill.... |
|
![]() |
![]() |
#1765 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#1766 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() - je gewoon ff je adres moet pasen, en je vanzelf wel merkt wanneer we je kidnappen? ![]() - Het een heerlijk weertje was vandaag in Haarlem? - mijn Avatar gewoon mag? ![]() - ik nog wel meerdere foto's heb die ik tot zo'n avatar kan maken? ![]() ![]() - ik denk dat iemand dat wel niet zo leuk zal vinden? ![]() - iedereen eens moet ophouden met Jim zo stom te vinden de laatste tijd? ![]() - men zo'n ommezwaai volgens mij heb gemaakt omdat hij te populair is geworden? ![]() - hij dr nix aan kan doen? ![]() - ik ga fietsen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#1767 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- ik aanneem dat het hier over Idols gaat - ik het daar helemaal mee eens ben ![]() - ik de rest ook goed vind, maar nie anti-Jim ben - het me opvalt dat al die café/disco's van jullie erg apparte namen hebben - die van mij (van deze zaterdag dan) heel saai "de Beurs" heette - het daar wel erg gezellig was ![]() - ik vandaag een 9,2 voor ANW kreeg ![]() - dat erg vreemd is aangezien ik toch wel 2 paragraven van de 9 had gemaakt en alleen de samenvatting had geleerd...... - ik echt geen id heb hoe ik dit voor elkaar heb gekregen - ik maar weer es kap ![]() |
|
![]() |
![]() |
#1768 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
- ik hier wel om kan lachen?! - die gast namelijk nog dommer is als de achterkant van een varken?! - die gast letterlijk zei: "ik geef je wel een andere keertje antwoord op die vraag"?! - hij dat ook nog zei met zo'n neger-accent?! - ik niet wil discrimineren, maar dat wel èrg dom overkwam?! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1769 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- ik nu niet hoop dat Bazzemans Joval als representatief voor boksers of enig andere vechtsportbeoefenaar ziet |
|
![]() |
![]() |
#1770 |
Guest
|
![]()
wjd
-dit filmpie geweldig is http://www.sherdog.com/download.cfm?...melebanner.zip -Highlights van Jerome le Banner -ik mis helaas nog wel wat mooie beelden ![]() -die ene tik nadat de bel was gegaan vet was -ik de mooiste wedstrijd nog tegen gary goodrigde vond -dat die neger is met die grote bek -hij jerome ging inmaken -dat dus duidelijk niet het geval was -want hij ging neer binnen de minuut -er ook veel beelden van de k1 finale van 2002 inzitten -ook de wedstrijd tegen markie hunt -dat die kerel is die flinke trappen krijgt -helaas niet het stukje eropstaat dat ie met ze armen op de touwen rust... -ik denk ook dat zelfs fade of light dit filmpie nog niet heb gezien -want hij staat pas op i-net sinds eergisteren... |
![]() |
![]() |
#1771 |
Guest
|
![]()
wjd:
- sherdog een heel groot archief met mooie video beelden heeft - vooral de highlights superwreed zijn - ik dat filmpje volgens mij nog niet gezien heb, maar morgen pas kan checken (computer is phucked) - ik arie bedank voor de link ![]() |
![]() |
![]() |
#1772 |
Guest
|
![]()
wjd
sherdog op een paar filmpjes na alleen maar pride en ufc films heeft ik dat nou niet echt leuk vind -ik me ook afvraag waar bon ergens was zaterdag/zondag ![]() -daaro achter bij die foto zooi soms of daarboven soms?? -want ik verder overal 100x geweest was geloof ik -en het wel weer een aardig vet feest was toen ![]() |
![]() |
![]() |
#1773 | |
Guest
|
![]() Citaat:
-ik het vet vin dat je geken heb -het echt nie zo heel ingewikkeld hoeft te zijn -dat je het wel cool vind --ik blij ben met buccaneers overwinning |
|
![]() |
![]() |
#1774 |
Guest
|
![]()
wjd:
-iedereen hierop moet klikken ![]() -ik ook denk k straks ff die avater ga nemen -ik zin heb in Feyenoord-Twente -de winterstop dan eindelijk voorbij is ![]() -ik hoop dat we een keer van ajax winnen ![]() -dat een hoop goed zou maken dit seizoen -ik maar weer es aan t leren moet ![]() - ![]() |
![]() |
![]() |
#1775 |
Guest
|
![]()
wjd..
- Er kansloos veel gereageerd is in dit topic gisteren? ![]() - Ik dat nie bijhoudt mensen? - Ik best mee wil doen aan een avatar-actie? - Ik dan wel moet weten met welke? - Ik ook superbowl had gekeken? ![]() - Ik alleen vrij weinig snap van het spel? - Het wel maf uitziet? - Phit me een andere avatar stuurde dan hij zelf heeft? - Ik dus op uitleg wacht? ![]() - ![]() |
![]() |
![]() |
#1776 |
Guest
|
![]()
- ik me nog steeds verrot voel
- ik ruzie heb met mn moeder - het echt helemaal nergens oooooover gaat - zij vindt van wel - er gisteren drinken over het toetsenbord is gevallen - de ooooooo en de -- nu soms blijven hangen - dat super irritant is - ze de bodem in het sllooooterparkbad in a'dam(waar ik train) hoger willen gaan maken zooodat het minder diep wrdt en ze het bad ooooook v00r andere dingen kunnen gaan gebruiken - dat heel slecht is v00r het sch00nspringen 0mdat we dan niet meer kunnen t0renspringen z0nder 0nze nek te breken 0p de b0dem - niemand begrijpt waar0m z0'n achterlijke beslissing is gen0men - ik maar 0ver ben gestapt 0p de nulletjes ipv de letter oooooooooooooooo - ik me z0 kan v00rstellen dat het er beh00rlijk irritant uitziet - ik er ff niks aan kan d0en - de training z0 f*cking slecht ging gisteren - echt niemand vr0lijk lijkt te zijn de laatste tijd - het uit is tussen een van mn beste vriendinnen en haar vriend na heel wat jaren - mn nicht 00k alweer in de pr0blemen zit - ik in de kutstadslijntrein hier steeds w0rdt lastig gevallen d00r 2 turken - het aardig vervelend begint te w0rden - ik vandaag met iemand meerij in de aut0 - ze eindelijk mn lapt0p v00r sch00l hebben gerepareerd - er natuurlijk weer iets belangrijks 0ntbreekt - ik er nu n0g steeds niet mee 0p internet kan - ik dr maar niet vr0lijker 0p w0rd ik w0rd geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekkkkk ![]() z0 |
![]() |
![]() |
#1777 |
Guest
|
![]()
WJD..
- Ik k0ppijn kreeg van het lezen van Anke's WJD ![]() - Het mij vreselijk vervelend lijkt? - Je dan beter de x kunt hebben die vasthangt? ![]() - Deze jongen vanavond naar Venlo gaat? - Hij eerst naar VVV-Fortuna gaat, en daarna op stap in Venlo? - Ik er nog nooit ben geweest? - Jah, in Venlo wel, maar niet op stap? - Ik me laat verassen door gasten uit me klas?> - die altijd stoere verhalen hebben? - Iki de uitdaging aanga? ![]() - ik nu st0p? ![]() - ![]() |
![]() |
![]() |
#1778 |
Guest
|
![]()
wjd:
-mijn avater net is gejat ![]() |
![]() |
![]() |
#1779 |
Guest
|
![]()
- mijn avatar ook is geript?
- het duidelijk was dat die niet verboden was? ![]() - ik een waarschuwing kreeg? ![]() - Bertje volgende week welkom is? - ik de presentaties van SEN ga checken voor dingen voor me tentamen? ![]() - ik bartje alleen moet laten? ![]() |
![]() |
![]() |
#1780 |
Guest
|
![]()
- Ik niks van die waarschuwing snap?
- Mij niet bekend was dat de avatar die FB's wel altijd mochten voor ons ontoelaatbaar is? - Ik zojuist pas van Loeloe hoor dat zij GISTEREN hadden besloten dat die avatar niet mocht (op StaffRoom)? - De leden dat dus niet konden weten? ![]() - Ik geen zin heb er weer woorden aan te gaan vuil maken? - Ik het wel slaapverwekkend vind worden? ![]() - Boven mijn avatar 'bijna geen avatar meer' stond? - IK dat belachelijk vind? - Ik dan nu maar deze heb, die mag natuurlijk ![]() ![]() - We hem misschien allemaal zouden moeten nemen? ![]() - ![]() |
![]() |
![]() |
#1781 |
Guest
|
![]()
- Anke even wat toetsjes moet losmaken om wat schoon te maken in haar toetsenbord
![]() - ik zoveel mogelijk de belangen van het sportforum probeer te verdedigen in de staffroom - het natuurlijk wel redelijk moet blijven - ik me ook weer niet kan voorstellen dat iemand nou zo graag een avatar wil van twee zoenende andere forumleden - men officiëel wel die avatar zou mogen nemen - het eigenlijk nergens over gaat inderdaad ![]() - mijn tentamenweek best nette cijfers heeft opgeleverd - ik zo weer aan mijn profielwerkstuk ga werken - dit binnenkort eens af moet zijn - het ook wel mogelijk is dat we al te laat zijn ![]() - De Graafschap Leonardo II heeft gehuurd - ik me afvraag of dit een goede voetballer is? - hij voor mij in ieder geval een onbekende is - zijn naam een beetje lullig aan doet - hij dus een soort tweederangs voetballer is ![]() - ik hoop dat hij in zijn eentje Graafschap voor degradatie gaat behoeden - men dit "wishfull thinking" noemt ofzo - het wjd topic inderdaad lekker loopt Bart ![]() - dit WJD Oizoaanse vormen aan het aannemen is |
![]() |
![]() |
#1782 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- het net lijkt op BruGGi's e en k nu ook blijven vasthangen? ![]() - het mijn eerste echte schooldag sinds juni vorig jaar was vandaag? ![]() - ik dus weer vanaf vandaag weer met de trein langs dat lelijk stadion kom in Zitterd? :r - ik wel 26 februari in dat stadion zit bij Fortuna-MVV? ![]() - MVV uiteraard gaat winnen? ![]() - het oersaai op school was? ![]() - het komende blok volgens mij ook heel saai wordt? - het in eerste instantie ook alles heel onduidelijk wordt aangegeven? ![]() - het laatste blok waarschijnlijk wel wat boeiender wordt? ![]() - het ook heel rustig was in de school zelf? - dat komt omdat de eerste jaars deze week vrij hebben? - de competitie vandaag weer wordt hervat met VVV-Fortuna? - ik hoop op een gelijk spel? - Fortuna dan niet veel inloopt op MVV? ![]() - VVV dan ook niet veel wegloopt van MVV? ![]() - wij vrijdag uit motten tegen Dordt? ![]() - ik denk dat we gaan verliezen met 2-1? ![]() - net zoals vorig jaar? - Taiwo toen nog vlak voor tijd een penal op 2-2 miste? ![]() - ik van de andere kant wel hoop heb voor vrijdag, aangezien ik vrijdagavond naar een verjaardagsfeest mot? - namelijk de drie keren dat mijn cluppie dit seizoen een uitwedstrijd won ik ook niet thuis was op het moment dat de wedstrijd bezig was? ![]() - ik dus toch nog hoop heb voor vrijdag? ![]() - ik nu mot eten? - ![]() |
|
![]() |
![]() |
#1783 |
Guest
|
![]()
- ik Oizo feliciteer met zijn 100e post in het WJD topic
![]() - ![]() - het me verbaast dat Bart dit jubileum niet opmerkte of het zomaar voorbij liet gaan ![]() - de teller van Marc nu staat op 101 |
![]() |
![]() |
#1784 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- mijn telelr op 15 stond en NU op 16! |
|
![]() |
![]() |
#1785 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- ik dat niet wist? - ik het ook niet bijhoud? ![]() - dit dus mijn 102e reply is? ![]() - VVV-Fortuna nog gelijk staan? ![]() - gelukkig ![]() - Bartje nog geen doelpunten heeft gezien? ![]() - ik hoop dat-ie wat dat betreft zaterdag in Rotterdam meer geluk heeft? - ik weer kap? - veer zien us ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#1786 |
Guest
|
![]()
WJD..
- Ik helemaal brak ben? - Ik dacht vandaag pas om een uurtje of 1 les te hebben? - Ik dus gisteren een heeeeele lange tijd in Eindhoven ben blijven hangen? ![]() - Toen een van mijn klasgenoten vroeg wanneer ik van plan was naar mijn nest te gaan? ![]() - Het toen al over 2-en was ![]() - Ik eerst naar Venlo was alwaar ik de topper VVV-Fortuna bezocht? - Ik daar echt in slaap viel bijkans? ![]() - Er 90 minuten werkelijk niets gebeurde? - 's nachts dus ineens bleek dat ik al om 9 uur school had? ![]() - Ik dus in totaal welgeteld 2 1/2 uur heb gephit? - Ik als een zombie hierzo zit? ![]() - Ik net zo goed in bed had kunnen liggen, aangezien ik toch niks opsteek? - Ik niet iedereen zijn jubileum bij kan houden, tuur ![]() - Er veel mensen over de 100 zijn gegaan de laatste tijd? ![]() - Ik nu weer les ga hebben.. - Toedeledokies ![]() - ![]() |
![]() |
![]() |
#1787 |
Guest
|
![]()
- ik niet meer gaar ben ole
- het toetsenbord het weer perfect doet ![]() - PSV vrijdag eindelijk weer voor t echie een poging tot voetballen gaat doen - bruggink nog steeds geblesseerd schijnt te zijn - tja - ik benieuwd ben - dit weekend ook weer de International ArenA PSV DIVING CUP is... - ik helaas niet meedoe - ik dat eigenlijk heel jammer vind - ik het toch zelf heb besloten omdat ik denk dat ik er nog niet klaar voor ben - er vanavond dus maar weer hard getraind gaat worden adios ![]() |
![]() |
![]() |
#1788 |
Guest
|
![]()
wjd
- ik vind dat Bruggink naar Vitesse moet komen? -hij te weinig speelminuten krijgt? -hij bij vites in de spits mag staaN? |
![]() |
![]() |
#1789 |
Amsterdam Original
|
![]()
- amsterdam een gemene stad is?
- je meestal denkt dat iedereen nederlands is in amsterdam maar je dan later uitvind dat ze uit rusland ofzow komen? - ![]()
![]() |
#1790 |
Guest
|
![]()
-ik net thuis ben
-er net een gijzeling was in arnhem ![]() -dat ik er gelijk bij was om te checken ![]() -dat het al afgelopen was toen ik er kwam? ![]() -arnhem de gekste is? -ik pijn in me ruggetje heb? ![]() -ik vandaag weinig heb gedaan? - me weer had verslapen? ![]() -ik met bonnie loop te zmzen? - ik nu lady dana luister? ![]() - ik zin heb om te gaan hakken? ![]() -ik nu lekker ana het msnen ben? -ik verslaafd ben? ![]() -Vitesse vanavond moet spelen tegen NAC? -ik er denk ik niet heen ga -ik nie bijna 20 euro ga betalen voor een bekerduelletje ![]() -het oook op SBS6 komt? - ik straks ga kijken met een vriend -de nodige versnaperingen al binnen zijn gehaald? ![]() -ik een andere telefoon wil? ![]() -ik me neus ga snuiten? -ik een mooi oud fototje net heb gevonden? -ik schijt op screensaver emailtjes -ik zin heb om te stappe ![]() -Yoji biomehanika naar amsterdam komt vrijdag -ik dan moet werken ![]() -hij ook in duitsland komt zaterdag? ![]() -dat toch een eind rijden is voor mij -ik er dan nie heen ga ![]() - ik nutteloos bezig ben -ik zo huiswerk ga proberen te maken ![]() -wjd zo ontzettend nutteloos is? -ik met Michelle zat te lullen op mSN? -ze zomaar offline is gegaan? -ze dat goed moet maken vind ik? -ik een cadeau in natura wel een goede oplossing vind ![]() -zin heb in een jonko -Joop Brand moet blijven bij vites? -Bruggink moet komen naar ViteS? -ik een sensatiezoeker ben? ![]() -ik me stierlijk loop te vervelen hier? -ik zo halflife ga spelen? ![]() -dat een waus spe; is? ![]() -er allemaal aliens en gekke beesten in voorkomen? -er ook een hele langs rode sliert uit t plafond komt? -dat een beetje is die je omhoogtakelt? ![]() ![]() ![]() -die je dan gaat opeten? ![]() -ik iemand naar boven hoor komen? -p getik op de deuah hoor? -dat me moedah iz? -een NEC'se online komt? -bonnie niet kan zijn? -ze net smsde dat haar computer naar de klote is? ![]() -ze dus nie online kan komen -ik ![]() -ik dit ![]() -ik dit een ![]() - ik dit een kansloze ![]() -ik dit een kansloze topic ![]() -ik dit een kansloze topic vind ![]() -ik niet naar RODA_JC uit ga -ik dan helaas moet werken -ik wel meekon gaan in een luxe Seat Ibiza ![]() -ik hoofdpijn begin t krijgen ![]() -een dame dit tegen me zegt? ..::H 4 R D B 4 5 5 cu2.nl/h4rdstyl3-l4y-d::.. zegt: heeyz!! -dat dat weer hele boeiende informatie is ![]() -ik een HOOLIGAN ben? -arnhem tattoagers heel erg populair zijn hier? - vrinden van mij ARNHEM op hun arm, buik en rug hebben gezet? ![]() -die gestoord zijn -ik net te horen heb gekregen dat we spruitjes gaan eten -ik respect heb voor Lenie 't Hart? -ik vanmorgen op tv zag hoe al die lieve vogeltjes onder de olie zaten ![]() ![]() ![]() ![]() -ik dat zielig vond ![]() -joy wel eens emotioneel word ![]() -ik nu BuZz FuZz LuiStErRr? -Dragoslav Jevric denkt dat vites nog UEFA kan halen? -JEvric dan geen bal meer mag doorlaten? ![]() -ik denk dat we geen UEFA cup gaan halen -ik denk at we kampioen worden? ![]() ![]() -NEC gaat degraderen? -Gentenaar, Demouge, Hesp, hersi, leiwakabessy allemaal een blessure hebben binnen 3 weken? -ik net de toekomst heb laten voorspellen -ik gelijk heb ![]() -ik wil dat dit de allerlangste reply ooit word van WJD? -ik betwijfel of dat gaat lukken? -ik een wit blauw puma shirt aan heb? ![]() -ik altijd met dit weer in een tshirtje loop ![]() -ik daar gewoon de schijt aan heb -ik toch bijna nooit ziek ben ![]() -Furby nu online komt? -ie trots met z'n arnhem pens in Amsterdam ging rondlopen? ![]() -t knap is dat ie dat heeft overleeft bij Lady Dana Solo -ik schijtziek word van Wist Je Dat:r :r :r :r -ik nu over die verdomde Submit Reply ga klikken? -ik kusjes geef aan alle meisjes hier en allemaal handjes geef aan de jongetjes ... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#1791 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- er niets mis is met amsterdam !!! ( noujah we kijken even in grote lijnen) |
|
![]() |
![]() |
#1792 |
Guest
|
![]()
WJD:
- Joy een Oizo-journaal heeft gemaakt? ![]() - ik ook al moe ben? - de hele dag? ![]() - ik nie weet van wat dat komt? ![]() - ik vanmorgen naar de tandarts ben geweest? ![]() - ik een supergoed gebit had? ![]() - ik vanmiddag op school al een WJD wilde plaatsen? - ik niet ingelogd kwam? ![]() - dat komt omdat ik het laatst op school op dit forum heb gepost met de naam Mestreech4ever? - dat als ik wil inloggen met Oizo ik volgens het forum een verkeerd w8woord intyp? ![]() - ik zeker weet dat het het goede w8woord was? ![]() - als ik inlog met Mestreech4ever dat mijn gebruikersnaam weer niet klopt (logisch omdat ik nu geen Oizo heet)? ![]() - ik dus alleen maar op dit forum thuis kan posten? ![]() - ik op het sportforum van s.com weer een ranglijstje heb gemaakt? ![]() - namelijk de sfeer top 18 van de Eredivisie ![]() - er nu al 3 MVV-supporters zijn op het sportforum van s.com? ![]() - en maar 2 Fortuna-supporters? ![]() ![]() - vanaaf een vriend langs komt? - ik verrassend genoeg nog geen vertraging deze twee schooldagen heb gehad met de trein? ![]() - VVV-Fortuna is geëindigd is in 0-0? ![]() - Bartje maar beter naar de Geusselt kan komen? ![]() - MVV Humprey Rudge wil huren van Roda? ![]() - dat me een goed idee lijkt? ![]() - ik maar weeres ga afluiten? - dit mijn 103e reply was? ![]() - ik het nu ga bijhouden? ![]() ![]() - ik nu kap? - ciao ![]() |
![]() |
![]() |
#1793 |
Guest
|
![]()
- bartje nog maar 26 posts van me verwijdert is in deze topic?
![]() - hij me begint te naderen? ![]() - Joy niet zo pauper over het mooiste cluppie ter wereld moet doen? - Een halve gare op feedback mijn naam ten schande loopt te maken? ![]() - die gozert die dat heb gedaan wel erg dom is? ![]() ![]() - het mannenforum kicke is? ![]() - me vakantie bijna is afgelopen? - ik dus zo balletje gaat stoten en kijken of ik t nog net zo goed kan als met kater? ![]() - morgen me tentamen SEN/BET is? ![]() - ik er gewoon relaxed heen ga en misschien wel weer het hoogste cijfer ga halen? ![]() ![]() - dit wel donders goed van me zou zijn als ik weer de beste van 96 leerlingen ben? ![]() - ik namelijk noooooit leer, alleen sommetjes maak? ![]() - ![]() - een paar gasten van me vorige school die altijd zo super waren hun her flink hebben verkloot? ![]() - een andere stakker in me groepie dingen voor de 2e keer verteld? ![]() - hij daardoor denkt dat ie behulpzaam is? - ik hem dus gewoon uitlach? ![]() - sportjournaal begint? - ik skate off uit verveling heb gekeken? - Ids Postma 1 heeeel punt meer had dan Uijtje, en vd rijst? - ikkuh duh balluh teguh julliiuh zegguh? ![]() - en een handje geef aan onze fagget uit Arnhem? ![]() |
![]() |
![]() |
#1794 |
Lid
|
![]()
WJD:
-Dit waarschijnlijk de 1800ste post in dit topic is? -Ik het leuk vind dat er een mannenforum is? -Ik er alleen nog niet op mag of kan ![]() -Dat niet mag omdat je lid zijn van het mannenforum volgens de moderaters moet verdienen? -Ik dit tot nu toe niet verdien? -Ik waarschijnlijk het enige lid ben op dit forum die er (nog) niet in mag terwijl hij het wel gevraagd heeft? ![]() -Ik al een tijdje achtervolgt wordt door dit soort kinderachtige maatregelen van de grote moderaters ![]() -Ik niet denk dat het mannenforum echt heel boeiend i ![]() -Ik het nu maar over sport ga hebben? -Krajicek een uurtje geleden een hele spannende partij speelde? -Hij nipt won? -Dit op een onbelangrijk toernooi in Milaan was? -De voetbalcompetitie alweer is begonnen? -Dit in de gouden gids divisie was? -Vrijdag ook de eredivisie begint? -Ik wel weer toe was aan voetbal ![]() Laatst aangepast door Nickchange : 29 January 2003 om 18:38 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1795 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- ik je een handje terug geef! |
|
![]() |
![]() |
#1796 | |
Guest
|
![]() Citaat:
wjd -ik ook nog niet op het mannen forum kan - ik het ook niet gevraagd heb |
|
![]() |
![]() |
#1797 |
Guest
|
![]()
- ik vandaag bij de arena me kaartjes voor excelsior en willem 2 op moest halen, aangezein ik nog geen scc heb
- dit komt omdat ik van plaats wissel - we ook nog ff bij de training hebben gekeken - het geen eens een straftraining bedroeg na de 2-0 tegen volendam - er vandaag oook acties waren - ik niet mee met de bus kon gaan, aangezien ik om 2 uur een afspraak had met een financieel directeur - ik zin in zondag heb - we dan weer naar ajax mogen |
![]() |
![]() |
#1798 |
Guest
|
![]()
- ik me afvraag waarom de enige echte superjood niet in Zeist is geweest?
- er vandaag een hele boel superjoodjes waren? ![]() - diezelfde joodjes die vorige week de middenstip van AZ stalen er ook waren? ![]() - ik een poging heb gedaan om te leren? - het al snel bleek dat het onzinnig is om dat te doen? ![]() |
![]() |
![]() |
#1799 |
Guest
|
![]()
- Ik toch nog kaartjes heb weten te bemachtigen voor Ajax-Roda van woensdag?
- Ik dus gewoon met de trein kan gaan? - Dat betekent dat ik niet eerst van Tilburg naar Kerkrade, van daaruit naar Amsterdam, en dan weer naar kerkrade en dan weer terug naar Tilburg hoef? - Dat toch wel scheelt ![]() - Ik nu nog op de een of andere manier aan kaarten voor Excelsior moet zien te komen? - Ik vandaag voor de verandering te vroeg op school ben? - En wel een uur? - Ik in dat uur nog makkelijk had kunnen phitten? ![]() - Ik Joy langzaamaan Oizo-vormen vind beginnen aan te nemen? - Dat een kromme zijn was ![]() - Ik blij ben als deze week om is? - Het erg saai is op school? ![]() - Ik nu kap? - ![]() |
![]() |
![]() |
#1800 |
Guest
|
![]()
WJD..
- Ik zojuist via via terecht kwam op een Fortuna Sittard-Fanpage? ![]() - Dat daar erg lachwekkend is? - Men een soort 'vertrouwensmeter heeft'? - De fans echt barweinig vertrouwen erin hebben? ![]() ![]() - DIT hem is? - Hij vorig jaar stond op: 'Kommer en kwel, met Hans Verel?' - Het echt té triest is ![]() - ![]() - Ik zie dat hij het nie doet? ![]() - Ik dan een uitleg zal geven? ![]() - Er een halve circel is met een pijl? - er 4 keuzes zijn: - Koning en zijn kroost, vinden barweinig troost? (die is dan in de rode zone) - Koning en zijn koters, zijn grauwe middenmoters (dan ga je richting geel..) - Koning en zijn kids, strijden in de gouden gids! (dan wordt ie al erg positief, dan ga je richting blauw al ![]() - Koning en zijn kornuiten, strijden zowaar om de duiten (en dan isie helemaal 'rechts', en blauw) Het laat zich raden dat de wijze uiterst links staat, hehe. Voor de liefhebbers: dit is dis link.. http://www.fortuna-online.nl/ Laatst aangepast door GregoorvanDijk : 30 January 2003 om 11:13 |
![]() |