|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
- ik me nog steeds verrot voel
- ik ruzie heb met mn moeder - het echt helemaal nergens oooooover gaat - zij vindt van wel - er gisteren drinken over het toetsenbord is gevallen - de ooooooo en de -- nu soms blijven hangen - dat super irritant is - ze de bodem in het sllooooterparkbad in a'dam(waar ik train) hoger willen gaan maken zooodat het minder diep wrdt en ze het bad ooooook v00r andere dingen kunnen gaan gebruiken - dat heel slecht is v00r het sch00nspringen 0mdat we dan niet meer kunnen t0renspringen z0nder 0nze nek te breken 0p de b0dem - niemand begrijpt waar0m z0'n achterlijke beslissing is gen0men - ik maar 0ver ben gestapt 0p de nulletjes ipv de letter oooooooooooooooo - ik me z0 kan v00rstellen dat het er beh00rlijk irritant uitziet - ik er ff niks aan kan d0en - de training z0 f*cking slecht ging gisteren - echt niemand vr0lijk lijkt te zijn de laatste tijd - het uit is tussen een van mn beste vriendinnen en haar vriend na heel wat jaren - mn nicht 00k alweer in de pr0blemen zit - ik in de kutstadslijntrein hier steeds w0rdt lastig gevallen d00r 2 turken - het aardig vervelend begint te w0rden - ik vandaag met iemand meerij in de aut0 - ze eindelijk mn lapt0p v00r sch00l hebben gerepareerd - er natuurlijk weer iets belangrijks 0ntbreekt - ik er nu n0g steeds niet mee 0p internet kan - ik dr maar niet vr0lijker 0p w0rd ik w0rd geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekkkkk ![]() z0 |
![]() |