Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Gesloten onderwerp

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 29 January 2003, 00:02   #1
AcIDeR
Guest

Standaard

ik was dus 14 toen ik uitging maar dat was hier in het dorp,en omdat de pa van 1 van me maten hier achter de bar stond,en me broer was toen net uit huis en dat was hun verzamel cafe...

dus me ouders onden het wel goed dat ik tot een uur of 2 wegging elke week want ik zag mijn broer al zo weinig vonden hun.

ik kan dus wel zeggen dat ik sinds me 14 al zo in de discotheken hierzo in de omtrek ben geweest,meschien niet goed ofzo maarja niks aan te doen,nu dak eindelijk 16 ben voel ik me dr pas goed,want de meeste leeftijds genoten komen dr nu pas voor het eerst :S terwijl ik het bar personeel bv als kei goed ken :s maarja niks aan te doen,ik zelf vindt dat op alchool verstreking beter moet worden gelet eveals meisje van 14,die laten ze meesatl binnen want meestal is bij een stel de meid jonger,dus als je een gozer van 16 binnenlaat dan vertrekt die meestal met een meid van 15(meestal dan ej)

maar met je 13-14-15 heb je eigenlijk nog ni uit te gaan

Gesloten onderwerp

Berichting Regels