Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 30 January 2003, 00:04   #37
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Het lijkt mij dat meneer Ratelband met zijn mederatelaars meer dan voldoende aandacht in de media heeft gehad in vergelijking met andere nieuwe politieke partijen. Meneer Ratelband en co klagen dat de nadruk wordt gelegd op zijn andere bezigheid, mensen motiveren. Maar juist dat is waarom meneer Ratelband in vergelijking met partijtjes als veldhoen.nl zoveel meer aandacht heeft gekregen. Verder vind ik het idee van Ratelband om het volk te vertegenwoordigen dmv een internetforum op zich aardig, maar in de praktijk zal het onmogelijk blijken.

Wat me verder nog opvalt is dat je meneer Blaatenellende de grond in boort, maar je stuk toch af sluit met Paars :r :r Deze toffe peer heeft echter niets te maken met Paars, ongeacht wat je mening over deze periode ook is.

En Haitske is natuurlijk ook drie keer niets, maar wellicht nog iets serieuzer te nemen dan Ratelband... Maar moedig dat hij het geprobeerd heeft, dat moet ik hem toegeven. Hij kon van te voren weten dat de kans vrij groot zou zijn dat hij keihard op zijn bek zou gaan....

Berichting Regels