|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
WJD..
- Ik zojuist via via terecht kwam op een Fortuna Sittard-Fanpage? ![]() - Dat daar erg lachwekkend is? - Men een soort 'vertrouwensmeter heeft'? - De fans echt barweinig vertrouwen erin hebben? ![]() ![]() - DIT hem is? - Hij vorig jaar stond op: 'Kommer en kwel, met Hans Verel?' - Het echt té triest is ![]() - ![]() - Ik zie dat hij het nie doet? ![]() - Ik dan een uitleg zal geven? ![]() - Er een halve circel is met een pijl? - er 4 keuzes zijn: - Koning en zijn kroost, vinden barweinig troost? (die is dan in de rode zone) - Koning en zijn koters, zijn grauwe middenmoters (dan ga je richting geel..) - Koning en zijn kids, strijden in de gouden gids! (dan wordt ie al erg positief, dan ga je richting blauw al ![]() - Koning en zijn kornuiten, strijden zowaar om de duiten (en dan isie helemaal 'rechts', en blauw) Het laat zich raden dat de wijze uiterst links staat, hehe. Voor de liefhebbers: dit is dis link.. http://www.fortuna-online.nl/ Laatst aangepast door GregoorvanDijk : 30 January 2003 om 11:13 |
![]() |