|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() WJD: - dit mijn 105e reply alweer wordt? ![]() - ik me afvraag of jullie ook nog welles met Zaagmanz chatten? - ik namelijk wel ![]() - ik me soms erger aan hem? - ik nog nooit iemand geblokt heb op MSN maar als ik iemand in de toekomst ga blokken dat hij dat is? ![]() - ik me ook kapot heb gelachen bij het Glasgow-verhaal? ![]() - hij soms nog vraagt op MSN of we het hier nog welles over hem hebben? ![]() - ik dan trouw antwoord van niet? ![]() - ik hem nog nooit gemeet heb? ![]() - das maar goed ook ![]() ![]() - hij in Bleiswijk woont? - hij een jongen daar kent die ik ook ken van een vakantie van een aantal jaren geleden? - ik vanaaf naar een verjaardag ga van een zussie van een vriend van me? - ik niet echt een "directe" vriend van dat meissie ben? - dat ze 18 wordt en die broer het daarom groots wil aanpakken? - ik morgen weer feest heb? ![]() - mijn opa dan 77 wordt? ![]() - het grootste feest toch wel morgenavond in de Cella komt? ![]() - ik dus een feestweekend tegenmoet ga? ![]() - dat als MVV vanaaf wint het feestweekend HE-LE-MAAL compleet is? ![]() - we nog steeds veel geblesseerden hebben? ![]() - onze beste keeper (Wintjens) wel weer inzetbaar is? - ik maar weeres kap? - houdoe en bedankt ole ole ![]() |
|
![]() |