Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 3 February 2003, 16:35   #7
lieve colafles
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Ik heb ook geen tips voor je om eerlijk te zijn.

Mijn moeder heeft ook heel veel last van reuma, vooral met klimaatveranderingen. Zodra het koud weer is of het gaat regenen, heeft ze overal pijn. Me moeder heeft trouwens spierreuma en fibralmyalgie.

Ik denk dat je toch even die test moet afwachten voordat je concl usies gaat trekken maar ik snap wel dat je er bang voor bent.

Maar als het zo mocht zijn, dan denk ik dat je het wat makkelijker een plekje kan geven, dan dat je nu in onzekerheid zit.

Sterke meissie
neej ik weet dat ik geen conclusies mag trekken maar er zijn nu twee doktoren die letterlijk zeggen: ja wat je hebt is eigenlijk precies fybromyalgie.. en in princiepe heb ik dat ook tenzij ze nog wat anders uit de nu gedane onderzoeken (fotos) kunnen krijgen, maar
die onderzoeken (fotos) heb ik ook vorig jaar ofzo gehad en toen kwam er ook niets uit...

fybromyalgie zijn een aantal klachten bij elkaar, om bij die groep te behoren moet je voldoen aan een aantal klachten.
die kunnen ze meten met een aantal drukpunten zegmaar dat zijn er in totaal 18 (drukpunten) daarvan had ik 16 drukpunten pijnlijk.. maar dat weet je ws allemaal wel van die drukpunten enzoow
naja ik ben gewoon heel bang,....
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels