|
|||||||
| Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
#11 |
|
Guest
|
Wist je dat..
- Ik dan ook niet snap waar Mark om zeurt? - Je je erbij hebt neer te leggen als er combi is? - Dit geen zin heeft? - Ajax de volgende keer in Tilburg gewoon weer combi krijgt? - Je met normaal protest meer bereikt? - Het utopie was te denken dat je met de hele zooi binnen komt? - Ik voor hem wel wat had kunnen regelen? - Ik altijd geheel solidair ben met mijn vrienden? ![]() ![]() - Ik vanmorgen mijn bus mistte? - Ik bij ons de straat uit liep en brrrrrr... Ik de bus weg hoorde rijden? ![]() - Ik daarom de intercity mistte? - Ik dacht *geen nood, daar heb je een zus voor*? - Ik mijn zus op haar vrije dag dus van bed lichtte, en me liet brengen? - Ik toen wel die stomme stoptrein had? - Dat een bezoek betekende aan de ongetwijfeld boeiende stations Heerlen-Nood/Hoensbroek, Nuth, Schinnen, Spaubeek en Geleen-Oost? - Ik tot overmaat van ramp ook nog eens in Eindhoven moest overstappen? - Daar mijn Maandag-krant, Het belang van Limburg uitverkocht was? - Om de dag compleet te maken het cijfer van mijn hertentamen er nie hing ![]() - alles zo'n beetje tegenzit :S - Houdoe
|
|