|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hoi,
Misschien beetje stomme vraag, maar heeft er hier iemand verstand van of ervaring met zgn. vacuümpompen? Niet dat ik ontevreden ben met mijn formaat, in tegendeel (heb zo'n ding eigenlijk niet nodig), maar na wat dingen erover gehoord te hebben wordt ik wel nieuwsgierig ![]() Nu zie ik echter bij bijv. Christine Le Duc dat ze nogal veel soorten pompen hebben in verschillende prijsklasses en nu vraag ik me dus af of hier iemand weet wat het verschil is, waar je op moet letten en of er nog verschil in maten bestaat tussen die dingen... Dus...als je het weet, meld het dan en ga niet zitten blaten ofzo ![]() MrT |
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
blaat
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
wtf, bestaan dit soort dingen?
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Zo moeilijk is het toch niet om je mond te houden als je geen antwoord op mijn serieus bedoelde en puur informatief gestelde vraag weet? |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Lid
|
![]()
kzou btw toch zweren dat hier n slotje op zat
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Nooit van gehoord ook BTW
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Manderijn moet zeker nog online komen trouwens
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Ze had hem inderdaad gelocked, maar weer geopend nadat ik haar in een PM heb laten weten dat het serieus bedoeld was.
Aangezien het lijkt dat ik de enige ben die hier serieus over durft/kan praten, kan ze het topic wellicht toch beter locken...dit heeft nl. geen enkele zin. |
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 | |||
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Ik kan natuurlijk ook gewoon naar Christine Le Duc gaan om het te vragen, maar ik heb geen advies nodig...ik vroeg dit puur uit nieuwsgierigheid. Op inet hoef je verder geen serieuze dingen te verwachten als je zoekt op een term als "penispomp" of "vacuümpomp" vandaar dat ik het probeerde in een forum als dit. |
|||
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
Het klopt dat hier een slotje op had. Zulke topics door een nieuwe user neem ik alles behalve serieus daarom ging die op slot. maar nog geen 5 minuten later kreeg ik al een berichtje over dit topic hoe en waarom die gesloten was en waarom ik heb zou openen. Het was serieus bedoelt..maar er word niet serieus op gereageerd (jammer is het niet de newbie die een debiele topic opent is het wel de user die geen normaal andwoord kan geven) maar goed, we hebben het geprobeerd, kijk het nog wel even aan. ik adviseer je om toch een ander forum te zoeken/ of huisarts/ of verder op het internet te kijken zoals hierboven gemeld staat
|
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
Lock maar...heeft toch geen zin dit. Huisarts hoef ik zoals eerder gezegd niet te raadplegen...Weet meteen wat voor niveau hier zit...heet niet voor niets leerlingen.com; ben dat als student blijkbaar al ontgroeid.
|
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
Ja, mij maakt het verder nie uit. Ik dacht inderdaad ook niet echt dat t serieus was. Maar blijkbaar wel dus, ik zei alleen dat je hier inderdaad niet te serieuze reacties moet verwachten. Het gebeurt wat dat betreft te vaak dat op seksualiteit onnozele dingen gevraagt worden door nieuwe leden. Maargoed, als je t echt serieus meent, dan wacht maar af of ook iemand er verstand van heeft
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
veteraan
|
![]()
ja kan toch al vrij duidelijk aan opbouw en structuur van het verhaal zien dat het als redelijk serieus bedoeld was...
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
hmz kun je niet gwoon naar christine le duc gaan en daar om advies vragen?
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
maar ervaring heb ik der niet mee, dat die dingen bestaan dat wist ik al, maar volgens mij is het alleen om meer bloed naar je penis te sturen, waardoor die langer stijf kan blijven en ook iets groter word, maar hij word er niet groter van als je dat ding niet gebruikt (volgens mij) |
|
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
ik heb maar 1 keer over zo een ding gehoord en een gezien en da was in austin powers (deel 1 of 2) maar verder weet ik niks van die shit af, en als je blij bent met je formaat, wrom ben je er dan in geintreseerd ik d8 dat die dinge alleen voor formaat waren
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
Cool
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
athanatos
|
![]()
ik heb er wel van gehoord, maar kdenk dat je het beste op i-net site, of misschien op e-bay ofzow dinge kan vindne. Je weet maar nooit, en tja.. sommige online sex-shops,
Of winkel binnen lopen (sex-shop in A'dam hebben ze genoeg) en ernaar vragen. TEgen woordig hebben ze nou eenmaal van alles, waarom zou je niet nieuwsgierig zijn? kvind ut wel normale vraag. Maar tis idd zo dat als iemand zijn eerste post meteen in sexualiteit komt, dat het dan meestal word opgevat als onzit enzo.... dus daarom kreeg je die reactie. maar nu zijn we weer serieuz ![]()
![]() |
#21 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Guest
|
![]()
Hehe...thanx, eindelijk serieuze antwoorden
![]() Gelukkig dat er toch mensen zijn die aan de manier waarop ik antwoord zien dat het serieus bedoeld was....en ik vind ook dat je best nieuwsgierig mag zijn....je hoeft toch niet alles te kopen wat je tegenkomt maar mag toch best eens vragen naar ervaringen en dergelijke? |
![]() |
![]() |
#23 |
Guest
|
![]()
bartje.. ik heb zo'n ding je nog kado gegeven voor je verjaardag...
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Guest
|
![]()
MrT volges mij wil je gewoon zon ding hebbe
![]() whahahahahahahahaha!! ![]() mah neej kzou ut neit wete welles van gehoord mar wat zou ut voor nut hebbe.. net alsof meisjes op een super dikke l*l valle ofsu om ut maar ff romantisch te zeggen hihi |
![]() |
![]() |
#26 | |
Guest
|
![]() Citaat:
idd. ("i am telling you baby, it's not mine!") later doet ie dat ding op bij de chinees |
|
![]() |
![]() |
#27 |
athanatos
|
![]()
[QUOTE]Originally posted by bartje518
[B]blalblalbllakblallbalabblblba[B][QOUTE]als het heeft geholpen.. zullen we dan keertje afspreke? ![]() ![]()
She's back...!! missed me? Laatst aangepast door Linnea : 2 February 2003 om 21:48 |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
athanatos
|
![]() Citaat:
ffies over dat ene.... krijg ik nog antwoord? ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#30 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#32 | |
athanatos
|
![]() Citaat:
![]() ik pm je wel ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#33 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#34 | |
athanatos
|
![]() Citaat:
gaat wel over ut onderwerp maar dit maal undercover ![]()
![]() |
![]() |
#35 |
Guest
|
![]()
En dan nu ONTOPIC linnea en bart
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
athanatos
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#37 |
Guest
|
![]()
Het ging toch ontipic
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Guest
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Bejaard
|
![]()
in "Van Wilder, Party Animal" gebruikt die bediende van "Stifler" ook zo'n ding.
Ik wist ook wel dat die dingen bestonden... maar ik heb er totaal geen behoefte aan. Maare, is er niet zoiets als sex.pagina.nl of iets wat daar mee te maken heeft. Waarschijnlijk vind je daar wel wat.
![]() |
#40 |
Guest
|
![]()
in dat neuken doe je zo programma ziede ook zo een pomp
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#41 | |
Guest
|