|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
WJD:
- number 111 - Bartje na een dikke maand weeres eindelijk iets tegen me zegt op MSN? ![]() - Tilburg me trouwens wel een leuke stad lijkt? ![]() - iig leuker dan Heerlen of Shittard? ![]() - dat geldt voor meer Brabantse steden? - Brabant na Limburg uiteraard de leukste provincie is van Nederland? ![]() - ik vandaag het 5e t/m 8e uur weer school had? - ik vandaag geen groepswerk had en dus lekker kon uitslapen? ![]() - ik dat niet van plan was? - ik namelijk al om half 10 achter de comp zat? ![]() - ja ja freaky ![]() - ik namelijk een mailtje moest schrijven naar iemand? - ik dus toen 's middags naar school ging? - we 4 uur 8er elkaar hoorcollege kregen? ![]() - je daar errug brak van wordt? ![]() ![]() ![]() - en zeker als het gaat over verticale differentiatie, ISO, Business Process Re-engineering, het 7-S-model en horizontale integratie? ![]() - ik pas een dik half uurtje thuis ben? - ik net heb gegeten? - ik zo ga fitnessen? - ik rond half 10 weer thuis ben? - ik dan weer 8er de puter duik? ![]() - dat dan weer mijn dag was? ![]() - mijn zussie vanaaf 8er de comp mot voor een werkstuk? ![]() - ik hoop dat ze al om half 10 klaar is? ![]() - school wel voor gaat uiteraard? ![]() - ik anders weer op die brakke laptop heb? - ik niet mot klagen aangezien ik morgen de hele dag vrij heb en dan veel kan computeren? ![]() - een vriend me gister vertelde dattie zondagavond nog in de Cella was met een andere vriend? ![]() - ik het jammer vond dat ze me niet meegevraagd hadden omdat anders een avond met een pesthumeur me bespaard was gebleven? ![]() - ik wel wat gemist heb, omdat ze 2 meiden hebben ontmoet? ![]() - ik het dus heeeeel jammer vond dat ik zondag nie in de Cella was? ![]() - ik maar weeres kap? ![]() - mzzl ![]() |
![]() |