Heey,
ik wou toch even op je reageren

Niet dat er iets mis mee is, maar toch
Citaat:
Originally posted by FiZz
Gebruik je ook pijnstillers? Die willen misschien wel wat helpen zodat je er minder last van hebt.
En als je dan pijnstillers zou mogen, mag je dan weer gewoon dingen doen? Of mag je het ook niet forceren? Want dan wordt het natuurlijk allemaal wat lastiger.
|
Nou in mijn geval helpen pijnstillers niet.Allemaal troep die niet werkt (en toch slik ik ze maar...

) En forceren moet je ZEKER NIET! Langzaamaan weer opbouwen als het weer wat beter gaat. Anders krijg je misschien weer een terugslag
Citaat:
Het belangerijkste is dat je moet accepteren dat je het nou eenmaal hebt (als er nix aan te doen is dan). Ik weet dat het dan heel erg moeilijk zou zijn bepaalde dingen op te moeten geven, maar de wereld draai door. Er zijn echt nog wel meer dingen die je kunt doen die leuk zijn. (mijn tip: Ga gitaar spelen Dat vind ik echt heeerlijk en ontspannend).
|
Hmzzz..accepteren is oké, maar ik zou me er niet bij neerleggen. Probeer dingen te zoeken die bij JOU helpen. Ook op alternatief gebied. Ik ben zelf bijvoorbeeld bezig met acupunctuur en sindsdien gaat het langzaamaan wat beter.
En ik vind muziek maken ook geweldig, alleen werken mn armen en handen niet echt mee....
Citaat:
Het is inidergeval goed om contact te zoeken met mensen die er ook last van hebben.
|
Dat is zeker waar! Ik mail ook met een meisje met dezelfde problemen. Dat is erg fijn! Al moet je niet meteen denken dat wat die ander heeft jij ook zal krijgen . IEdereen ervaart het anders en heeft het in andere mate.
Verder zijn er zat sites te vinden met goede info.
MAargoed, dat wou ik ff kwijt
Zal ik ook mn verhaal posten?
Suc6 xxx