|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- ik dat vorig jaar ook heb motten doen 16 weken lang? - ik geen RSI heb gekregen? ![]() - dat wel logisch was anders had ik dat al lang in mijn leven motten hebben? ![]() - het een leuke stage was? ![]() - ik wel van tevoren van de stage vet zenuwachtig was? - hij toch goed was afgelopen? ![]() - het bij jou dus misschien ook wel meevalt ook al hebbie er geen zin in? ![]() - als je ook nog vette stagevergoeding krijg dat er ook nog iets tegenover staat? ![]() ![]() - ik Zaagie aant bezeiken ben op MSN? ![]() - ik al weer weekend heb? ![]() - ik toch niet uitgeslapen heb vandaag? ![]() - ik namelijk met mijn zussie en mijn ma naar Mestreech ben geweest? - ik carnavalskleren heb uitgezocht? ![]() ![]() - ik dit jaar met carnaval piraat word? ![]() - ik alleen nog een hoed mot kopen? - ik me afvraag of jullie carnaval gaan vieren? ![]() - zo ja, als wat jullie dan verkleed gaan? ![]() - ik wel weer zit in carnaval heb dit jaar? ![]() - het wel laat valt dit jaar? ![]() - men op het Vrijthof ook nog eens aant werk is zodat het Mooswief dit jaar verhuist naar de markt? ![]() - morgen 3 vrienden langskomen? ![]() - ik morgen ook weer ga stappen, maar waar en met wie weet ik niet? ![]() - als het aan mij ligt gewoon de Cella wordt? ![]() - EINDHOOF VANAAF ERAAN GAAT?!?!?!?!?!?!?!?!?! ![]() - Twan Scheepers vandaag debuteert bij Eindhoof? ![]() - ik eens ff vanaaf ga kijken of die ouwe man nog kan voetballen? ![]() - ik 3-1 voor ons voorspel? ![]() - Scheepers voor mij de enige Eindhoven-treffer mag scoren? ![]() - ik nu maar ga studeren? ![]() - de 117e reply dus een feit is? - fijn weekend allemaal ![]() - kusssssssssssssss ![]() |
|
![]() |