|
|||||||
| Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
#11 | |
|
Guest
|
Citaat:
- je waarschijnlijk doelt op het felicitatie-topic van BruGGi? ![]() - ik haar al had gefeliciteerd in dit topic (2 maal ook nog wel!)? ![]() - ik d8 dat dat wel genoeg was? - ik hoop dat ik Anke niet teleurgesteld heb? - ik hier echt mee zit? ![]() - de andere vaste sportforummers trouwens ook niet allemaal hebben gerelplyd? ![]() - je dus niet alleen naar mij mot kijken? - Eindhoof niet eraan is gegaan? - jullie meer informatie kunnen vinden in een ander topic? - het een supermatige wedstrijd was met een sensationeel, dramatisch slot? - de eerste helft gelijk op ging, waarin Eindhoven met meeste balbezit had, MVV van tijd tot tijd vastzette op eigen helft, maar geen grote kansen kreeg? - MVV wel 3 grote kansen kreeg? - WaZzZiOoW 1 van de 3 benutte? ![]() - hij weer terug in de basis is? - dat alleen maar waarschijnlijk was omdat Mutsaers weer eens geblesseerd was? - Harvey Wijngaarde ook geblesseerd is? - hij samen met Uriel Trustfull in mijn vak naar de wedstrijd zat te kijken? ![]() - de tweede helft voor Eindhoven was? - ze loon naar werken kregen in de 84e minuut? ![]() - dit matige duel leek af te stevenen op 1-1? - toen die spectaculaire slotfase kwam? - ik dat niet nog een keer ga vertellen? - iedereen wel weet hoe het gegaan is? - Wiedemeijer een knuppel is? - zacht uitgedrukt? ![]() - het van de andere kant dom is om zoiets uit handen te geven? - het dus nog steeds w8en is op de eerste thuisoverwinning in de competitie dit seizoen? ![]() - misschien volgende week dat wonder dan wel gebeurt? ![]() - tegen het altijd gevaarlijke Stormvogels/Telstar? - ik er nu wel weer overheen ben? - er wel ergere dingen zijn in het leven? - Roda vanaaf met 2-0 mot winnen tegen Erntheim? ![]() - lang niet gezegd dat woord: Erntheim... ![]() - Ajax-Feyenoord een gelijk spelletje wordt? - PSV wel gaat winnen in Waalwijk denk ik? - ik vandaag 2 uurtjes heb gestudeerd? - ik morgen er nog een uurtje aan vast plak? ![]() - ik verder nog naar de fietsenmaker ben geweest? - mijn dynamo kapot was? - ik verder nog wat heb geputerd vanmiddag? - er vrienden zouden langskomen, maar ze het niet meer gehaald hebben? - ik ze vanaaf wel zie in Valkenburg? ![]() - ik daar de avond begin met uitgaan? ![]() - ik dan de laatste trein neem naar Maastricht en er nog twee uurtjes in de Cella of de Alla aan vast plak? ![]() - het dus wat uitgaan betreft een gemengd avondje wordt? ![]() - ik eens voor nieuwe schoenen mot gaan kijken? ![]() - ik nu mot gaan eten? - reply 118 af is? - zuip ze nog vanaaf
Laatst aangepast door Oizo : 8 February 2003 om 18:17 |
|
|