|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
WJD:
- het weekend weer bijna ten einde is? ![]() - ik een redelijk weekend heb gehad? - ik wel een goed humeur had maar alle anderen hierow in huis alleen maar liepen te kankeren? ![]() - ik me daar soms aan erger? - vandaar redelijk... - ik gister met vrienden had afgesproken om op stap in Valkenburg te gaan? - het vrij saai was? ![]() - Valkenburg echt iets is voor het hoogseizoen? - ik toch met het openbaar vervoer terug moest, dus de laatste trein pakte om half 1? - ik dus daarna nog ff 2 uurtjes M-Town in kon gaan? ![]() - dat veeeeeel gezelliger was? - ook al was ik niet in de Cella geweest gister? ![]() - daar een superlange rij stond en dat het dus tijdsverspilling was om daar te gaan w8en? ![]() - de Cella TE populair is? ![]() - een andere vriend van me was meegegaan met de trein? - hij in Valkenburg namelijk een date had? ![]() - een aantal anderen van mijn vrienden ook liever naar Mestreech wilden maar dat dat niet kon omdat een andere vriend had afgesproken met 2 meissies uit Valkenburg die hij vorige week zondag had ontmoet? ![]() - wat een zin ![]() - we dus volgende week weer gewoon normaal naar Maastricht gaan? ![]() - Maastricht roeleert rond deze tijd van het jaar (zekerz met carnaval)? ![]() - Valkenburg dus ZUIGT?! ![]() - we in Maastricht eerst met zijn tweetjes naar Lavita kregen? - we toen naar de Alla gingen, waar de rest van de andere vrienden zich bevond? ![]() - het superleuk was de laatste twee uurtjes? ![]() - Safari wel lekker is? ![]() - ik in Valkenburg 1 keer vergat af te rekenen in Cafe Nurgus? ![]() - ik om 3 uur de laatste bus naar huis nam met een goede vriendin van me? - de rest van de groep lopend naar huis ging? ![]() - de gekken ![]() - ik rond 4 uur in bed lag aangezien ik nog de herhaling van het sportjournaal wilde zien? ![]() - het wel een leuk sportweekend was? ![]() - tja alleen vrijdag in de Geusselt dan niet... ![]() - ik morgen de hele dag school heb? ![]() - ik maares ga douchen? ![]() - dit alweer reply 121 was? ![]() - slaap lekker ![]() |
![]() |