|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() -mark blijkbaar zijn brilletje niet op had?? -ik het ook wel knap vind dat je van 150 meter kan zien achter een net of een groep zit of staat?? -ik kan vertellen dat we dit jaar zo goed als allemaal stonden?? -het gelukkig niet zo kansloos was als vorig jaar toen wel een deel wilde zitten?? ![]() -de 1-1 gezien het spelbeeld wel terecht was?? -ik Koeman echt belachelijke uitspraken heb horen doen op tv?? ![]() -hij de personificatie is van de arrogante houding van de joden op dit moment?? -ik moet lachen als ik hoor dat ajax weer eens genaaid is?? ![]() -het toch best wel stil was aan de overkant gedurende de wedstrijd?? -vakkie 410 wel 30 liedjes heeft gezongen?? -het alleen wel jammer was dat het 3 verschillende nummers waren?? -ze ook allemaal tegen het uitvak waren gericht?? ![]() -dit natuurlijk zeer kwalijk was, omdat wij nix terug mochten zingen van dhr. Cohen?? ![]() -het uitvak volgens mark natuurlijk ook stil was en maar weinig verschillende liedjes hebben gezongen?? ![]() -ik denk wel een verklaring heb dat de 2e trein eerder terug kwam in Rotterdam?? -de 2e trein wellicht over schiphol ging en de 1e trein over haarlem?? -er wel gelazer was opt spoor voor vertrek?? ![]() -joodjes opt spoor waren gegaan en steentjes gingen gooien?? -FOEI!! ![]() -sommige joodjes de rare gewoonte hebben hun leuter te tonen aan Feyenoordsupporters in een trein?? -wij in tegenstelling tot hun dat niet zo smakelijk vinden?? ![]() -dit toch wel een Oizo-journaal gaat worden?? -ik nl 4 dagen niet opt forum ben geweest ofzow?? ![]() -ik het te druk had met andere zaken?? -oa eerste hulp verlenen vrijdag?? -de joodjes bij bosjes vielen vrijdag?? -je de pizza's van de grond kon rapen in Leiden?? -ik me afvraag of mark nog wel weet wat er allemaal is gebeurt?? ![]() -ik ff de fotos ga bekijken die zijn gemaakt voor fr-fans?? -er 1 gozer opstaat die net zijn leuter uit zijn broek haalt?? -deze foto waarschijnlijk niet zo scherp is?? -ik er wel van baal dat ik tankie niet gezien heb?? ![]() -ik nog wel aan hem gedacht heb?? ![]() -zo maar eens het bedje opgezocht gaat worden aangezien ik vannacht maar 4 uurtjes heb geslapen en de wekker om 7:15 al ging?? -adios ![]() |
|
![]() |