|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
WIj Amsterdammers(!) komen terug
------------------ Ware schoonheid gaat voorbij aan elke trend |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Hey jeff lang niet gezien. Nou heel veel suc6 toegewenst
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
1.wat is de overeenkomst tussen ajax en sinterklaas?
------ We geloven er niet meer in ------ 2. Wat is het verschil tussen de smurfen en ajax? ------ de smurfen hebben maar 1 klungel ------ |
![]() |
#4 | |
ubergruber
|
![]() Citaat:
![]() ------------------ Sponsoring door de KPN ! Door een stroom storing rijden er vandaag geen treinen..... De NS zet schoenen in...
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
eej fade smoel dicht over ajax
|
![]() |
#6 |
Guest
|
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Ach jee, weer zo'n zielige J??d die nog in sprookjes gelooft.
Ach ik hoop dat je geen gelijk krijgt het kan die neuzen niet slecht genoeg afgaan. Forza Feyenoord !!! 3-4 ![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
ajax is inderdaad wel heel erg goed de laaste tijd. vooral wamberto is kei goed. Maar ook machlas (lachgas whahahaha ahum) is enorm goed. ik heb hier een interresant aankoop lijstje voor mijn grote vriend Leo Beenhakker:
verdedigers: Van Gobbel, paultje neggers (grote SBC vedette) middenvelders: De Witte, De Bilde Aanvallers: Van Ankeren, Gakhokidze dit zijn tenminste voetballers! PS. SBC rulezzzzzzzzzzz!!!!!!!!!!!!! |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
<ik heb hier een interresant aankoop lijstje voor mijn grote vriend Leo Beenhakker:
verdedigers: Van Gobbel> Ho Ho, van Gobbel naar ajjakes. Denk je het zelf. Voor nog geen 25 miljoen. van Gobbel = feyenoord, dus blijft. Forza Feyenoord !!!! 3-4 |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() dikke zoen, kikker ![]() |
|
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Ajax, Feyenoord, PSV, wat boeit het allemaal??
Als NEC maar niet degradeert, een beetje leuk speelt (daar gaat het toch om, sportief en attractief spel??) En ook heel belangrijk: Vites moet verliezen. Dan komt alles goed en worden we ooit nog Wereldkampioen!! |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV THE BEST, PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV THE BEST PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV THE BEST
![]() ![]() ![]() ------------------ Een kus is een afdruk van een indruk die met een nadruk vraagt om een HERDRUK!! I LOVE Nick Peters 4-EVER!!!!! |
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
PS. SBC Rulezzzzzzzzzzzzz!!!!!!!!!!!!!! |
|
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
<Van gobbel is de meest slechte verdediger op de Nederlandse velden.>
Heb je Yakubu of zo iets al eens gezien?? Of die sukkel van Utreg, die kutindiaan. Van Gobbel is gewoon harstikke breed en sterk en krijgt daarom eerder een overtreding tegen. Forza Feyenoord !!!!! |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
ahhahahahahah meteen weer naar ajax gaan ja. Zodra ik iets zeg over feyenoord meteen ajax erbij halen. maar je zit mis manneke Ulli is een domme lul die niks kan. Neggers daarentegen speelt op dezelfde positie en heeft ook nog een techniek iets wat die 'BA' niet heeft. Die heeft alleen een hele domme blik als ie terug wordt gefloten.
PS. SBC rulezzzzzzzzzzzzzzzzz!!!!!!!!!!!!!!! |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
Tja, maar hij is wel al 2 x kampioen van nederland geworden en international geweest. Toch niet slecht van "BA" dacht ik zo.
Daarnaast is hij ook nog eens één van de populairste feyenoorder onder het legioen |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
oh international???????? Bouma ook en van ankeren ook. zijn die ook goed????? Nee dacht het niet.
PS. SBC Rulezzzzzzzzzz!!!!!!!!!!!!!! |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
v/d doelen is ook een van de populairste uit de PSV selectie die is ook niet goed!
PS. SBC rulezzzzzzzzzzzz!!!!!!!!!!!! |
![]() |
#19 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() let niet op de gezichtjes maar op de kleuren : ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
JODUHHHH
|
![]() |
#21 |
Lid
|