|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
en toch vraag ik me af hoeveel breezer-sletjes en playertjes hier rondlopen.
met hun zielige problemen van oh ik ben vreemd gegaan wat nu, of oh hij heeft me bedrogen. en ja zelfs van: ik ben 12 en ik wil met mn vriend naar bed :r gatverdamme wordt eens volwassen. wie is hier eigenlijk zo? kom maar op geef maar eerlijk toe. |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
ik ik ik!
|
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
ben bij lange na geen player
heb niet iedere dag een ander, heb niet ieder weekend een ander sletje ik hou er ook niet van, stomme mensen die hun lichaam laten gebruiken :r |
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() is goed, men msn staat ergens in mijn profiel ![]() ohh, wacht, das player gedrag |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
haha dan gedraag ik me nu even sletterig en voeg je toe. |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Kawaii
|
![]()
Jij moet je niet zo druk maken
![]()
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
doe ik ook niet lieve schat.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Ik ben wel zo geweest..toen ik 12/13 was...Elke week een ander en ik vond het zo leuk allemaal..Nu ben ik gelukkig van me 'naam' af...
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#12 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
omg ![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
weet nu niet of ik degene moet zijn die hem moet inkoppen =p
![]() |
![]() |
#14 |
Bejaard
|
![]()
Ik ben geen player... maar 2 mensen hebben gezegt dat ik er wel zo uit zag
![]()
![]() |
#15 | |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]() Citaat:
hehe ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
ja je bent een echte player als je met iemand gaat praten! volgens jullie ben je volgens mij alleen geen player als je contactgestoort en mensenschuw bent ![]() |
|
![]() |
![]() |
#18 |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]()
Player zijn is niet slecht.. Ik hoor de laatste tijd ook dat ik player ben.. nou boeiuh!
Ik ben player alleen ik heb m'n hoofd niet mee.. ![]()
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
ik ben geen player meer.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]()
Ik ben ook geen player..heb van sommige mensen wel gehoord dat ze me der zo uit vinden zien ofoz maar jah...wat moet ik dan
![]() Ik kan der toch niks aan doen dat ik zo deruit zie vanaf de buitenkant ![]()
![]() |
#21 |
Lid
|
![]()
vorig jaar was ik wel een slet
![]()
![]() |
#22 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Guest
|
![]()
eyh
ik vin t echt dom als je vet zit te palyen enzoooo! doe 'k duzz ecth nie!!! Daan |
![]() |
![]() |
#24 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#26 |
Über Mensch
|
![]()
used 2 be a player idd maar das alweer een tijdje terug, ben nu wat rustiger aan aan het doen. Me naam is alweer stukken beter maar woord door sommigen nog steeds onverbeterlijk genoemd omdat ik gewoon veel aandacht geef en krijg. Nou kan ik daar wat aan doen als ik nou eenmaal zou hou om met met meiden te kletsen. Als hun dat dan zien als playen en versieren, ja sorry hoor, ik vind het alleen maar gezellig om een praatje te maken.
Nu doe ik rustig aan, om zo een naam te hebben is echt niet fijn, iedereen kent je.... ow ben jij die, of me broertje... ow ben jij het broertje van die. Tis toch niet meer leuk. Ik vertel ook niet meer alles tegen me vrienden hoor, die roddelen me teveel en ik vertrouw ze ook niet meer. Zou eigenlijk wel moeten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Anyhow.. Neej me neither, helemaal niet lol, hoewel mijn vrienden zeggen van wel heeel af en toe, mja, vergeleken bij hun is dat niet zo moeilijk.. (Ow, was dat een lullige opmerking?) Hmm.. ben toch min of meer vaag vandaag.. |
|
![]() |
![]() |
#28 |
Guest
|
![]()
k ga ff voor de domste uitspraak van de eeuw denk ik: players zijn meestal eeeeeerg lekker dus best wel fijn voor een avondje
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Guest
|
![]()
oeh geil
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Guest
|
![]() Citaat:
*kusje :} |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Uhmmmmmmmm een breezertje ?????? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#32 |
ubergruber
|
![]()
ik krijg vaak wel de schuld van als mensen me op eerste gezicht zien zie er kenbaar zo uit. maar goed leer me kennen en zie dat ik totaal anders ben.
De mensen die me echt kennen weten dat ik niet zo ben en dat is genoeg voor mij de mensen die me niet kennen en dat willen denken moeten dat maar doen ik zal er niet wakker van liggen. ----------------------- ![]() nieuw certificaat binnen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#34 |
Guest
|
![]()
Ik geloof dat sommigen mensen hier niet de juiste definitie van player kennen..
Het lijkt wel of iedereen een player is.. ![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Guest
|
![]()
Don't hate the playa hate the game.
|
![]() |
![]() |
#36 |
Guest
|
![]()
Sluit me volledig aan bij de mening van Stapper
(nee ik had geen zin om terug naar boven te scrollen en op "quote" te klikken) |
![]() |
![]() |
#37 |
Guest
|
![]()
Sex is the battle!
Love is the war! maar ff on-topic: ik ben geen player en zal dat ook nooit zijn. ik weet niej ik heb het probleem de hele tijd da ik teveel om meidjes geef dus jah dan ken je ze moeilijk playen! |
![]() |
![]() |
#38 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Geef ut maar toe!! En uh nee en nog meer BOEIEND! |
|
![]() |
![]() |
#39 |
Guest
|
![]()
ik vind breezer wel lekker
ben ik nu ook meteen een slet? |
![]() |
![]() |
#40 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#41 |
Guest
|
![]()
mmmmmmmmmmmmm lekker breezers zijn top
dit is wel een breezer slet(ten) *voor het email adres van jerkovic zal je even moeten pmmen* maar je bent gewaarschuwd de eerste ontkend het ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
athanatos
|
![]() Citaat:
![]() ja mega erg.. geer dit vind ik kut dak dit gelezen heb.... Moet dat nou zo? Ik bedoel.. Ze zeide eht af en toe over hoe je je gedroeg... Maar ze hebben af en toe hun mening ook wel klaar, maar het feit dat ze geen vriedin hebben hoef je tog nie meteen af te kraken? Men vid mij geen player of slet. benk ook niet. Ik leef met mijn hart. En ik hoef echt nie iedere week een ander.. dat kan ik nie eens
![]() |
![]() |
#43 |
Guest
|
![]()
*vomit!!!*....Kan ik dus eg nie tegen...Van die mensen die zoiets hebben van....ow ja....vorige maand was ik nog vette tiegelijke player, maar nu ben ik ineens schattig engelemannetje geworden.....BLAAAT!!!!...boring...jos op!!!
ach ja....wat kan het me eigenlijk schelen hoe andere leven....Als iemand elke week een ander wil moet-ie da lekka zelf weten....(Meestal zijn het toch de sletjes en de players die elkaar 'naaien', euh, dussss...soort zoekt soort!!!!!) ---------> NEXT!!!! ---------> |
![]() |
![]() |
#44 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Tenminste, het valt me wel op dat sletjes altijd ONTZETTEND ontkennen dat ze een slet zijn, terwijl ze toch met iedereen het bed in duiken... |
|
![]() |
![]() |
#45 |
Guest
|
![]()
ow please!!!!!
Als ik hier iets tik bv pica ipv foto ben ik gelijk een breezerslet Wat is dat nou weer voor onzin???? Misschien dat ik zo tik maar ook al tik ik Zo DaN MaAk HeT NoG NiEt UiT!!! want zeker ga ik al 3 jaar met me Sgatje en vreemdgaan zou ik noooooiiiit doen!!! Duzzz........ |
![]() |