|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
WJD:
- ik al bijna de hele dag moe ben? ![]() ![]() - ik te laat naar bed ga terwijl ik vroeg naar school mot? - ik me gister had voorgenomen vroeg naar bed te gaan? - ik toch niet wegkwam achter dat ding? ![]() ![]() - er mensen op MSN waren die net tegen me begonnen te praten toen ik eerder weg wilde gaan? ![]() - ik vaker wel niet zo uitgerust naar school ga? ![]() - daar maar eens, wanneer nodig is, verandering moet komen? ![]() - ik ook best een vroege vogel ben? ![]() - ik toch donderdag als ik vrij heb lekka ga uitslapen? ![]() - ik namelijk vorige week 2 dagen door de week vrij had maar toch vroeg moest op staan? ![]() - dat uitslapen dus ff ingehaald mot worden? ![]() - ik vanaaf maares vroeg naar bed ga? ![]() - dat zeg ik nu ja ![]() - ik vanaaf en donderdagmiddag ga fitnessen? - het ook maar weeres tijd wordt dat ik in het weekend weer eens een CD'tje ga branden? ![]() - het vrijdag Valentijnsdag is? ![]() - ik me al weer voorbereid op een aantal kaartjes zoals ik kreeg met Kerst? ![]() - ik toen dan wel niet voorbereid was? ![]() - ik me afvraag of jullie nog een stille liefde hebben? ![]() - ik er weer vandoor ga? - dit dus reply 123 was? - doei ![]() |
![]() |