Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 11 February 2003, 23:20   #22
Bazzemans
Super Lid

Bazzemans's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Echt leuk om hierover te lezen. Meen ik serieus. Leuk om te zien dat sommigen er echt totaal niet in paranormale dingen geloven en sommige gaan er helemaal op in en delen ervaringen. Mooi topic .

Ik heb zelf ook weleens dat ik gewoon weet dat er iets gaat gebeuren, maar dat zijn van zulke kleine dingen dat ik wel bijna zeker weet dat dit in mijn geval puur toeval is. Of een soort van telepathie ofzo, maar meer niet. Ik geloof er wel in dat anderen dit wel degelijk ècht ervaren en het lijkt me zéér moeilijk om daar mee om te gaan, fascinerend en toch gevaarlijk.

De, geestlijk gehandicapte (ik zet dit er neer, omdat ik soms het gevoel heb dat deze een groter E.Q. hebben dan de gem. mens en niet om daar denigrerend over te doen), broer van een vriendin van mij weet bijvoordeeld precies of het goed of slecht met zijn familie gaat. Hij barstte in de vakantie bijvoorbeeld gewoon spontaan in tranen uit, omdat hij een heel bedroefd gevoel over zich heen kreeg en later blijkt dan dat zijn oom is overleden op dat moment.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden

Berichting Regels