|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
klopt
|
![]()
haha, ok... enige uitleg voordat er weer heel rare dingen over me gedacht worden
![]() ![]() -ik sinds enkele weken voor de abn amro servicelijn werkte (telefoneren dus)? -dit echt geen fuck verdiende? -het ook nog goed saai was? -ik er ook elke dag 3 kwartier voor moest reizen? -ik vrijdag van een vriend van me hoorde dat de belastingdienst nog mensen zocht? -dit ongeveer 2x zo veel verdient als die k*tabn? -het ook gewoon in hengelo is? -ik hiervoor gisteren een test had? -ik voor die test vrij moest vragen bij de abn en dat ook echt vertelde als dat ik een test had voor een andere baan? ![]() -er toen een mooi verhaal kwam over hoe duur die cursus die ik nog volgde bij abn wel niet kostte? -mensen die daarvoor werken pas na 7 weken hun geld gaan terugverdienen? - het er dus op neer kwam dat als ik die andere baan zou krijgen ik per direct moest stoppen bij de abn? -dit gelukkig ook mijn eigen intentie al was? -ik eigenlijk zelf ontslag heb genomen maar ik dit leuker vind klinken? ![]() ![]() -ik dus geen serveerster heb aangerand? ![]() -ik nog altijd in t cafe werk voor 1 avond in de week? -ik hiermee hoop mijn naam ietwat gezuiverd te hebben tot zover mogelijk? ![]() - ![]()