|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
WJD:
- ik niet meer mijn score weet van de CITO-toets? ![]() - het goed was voor HAVO advies (dat weet ik nog wel! ![]() - ik dus HAVO heb gedaan? ![]() - ik VWO had aangekund? ![]() - ik dat niet deed aangezien ik toch HEAO wilde gaan doen? ![]() - de HAVO me trouwens vet goed afging? ![]() - ik in de derde klas het beste rapport van de klas had ![]() ![]() - ik slaagde in 5HAVO met deze eindlijst: Nederlands 7, Engels 6, Frans 7, Economie 6, Handel 7 en Wiskunde A jawel een 9! ![]() ![]() - woei! ![]() - ik gister geen grote reply heb gepost? ![]() - ik gister een dag had met verschillende activiteiten? ![]() - ik eerst een verslag moest maken? - ik dat verslag dadelijk ga inleveren op school? - ik er wel een voldoende voor haal? ![]() - ik daarna nog ff heb geputerd? - ik om 4 uur lekka ging fitnessen? ![]() - ik 's avonds naar een vriend ben geweest? - we 8er MSN zaten? - een vriend van hem (die ik nauwelijks ken, hij heeft zo veel connecties ![]() ![]() ![]() - ik dat wel lachen vond? ![]() - ik dus dadelijk naar school mot? - er alleen heen ga om iets in te leveren, 2 uurtjes te volgen, te puteren en om iets uit te printen? ![]() - ik een vet relaxede opleiding heb? ![]() - ik vanaaf in de Geusselt weer present ben? ![]() - ik een 0-0-gelijk spel verw8 omdat het de twee minst productieve clubs uit de Gouden Gids Divisie zijn? ![]() - als we nog een klein b-tje kans willen maken op de derde periode dat we motten winnen? ![]() - ik toch denk dat een periodetitel er niet in zit? - we daarvoor te wisselvallig spelen? - ik de goal van Van Bronckhorst trouwens woensdag niet had gezien? ![]() - Zaagmanz al 5 minuten tegen me het kletsen is zonder dat ik iets terug zeg? ![]() - ik maares ophoud? - ik nog boterhammen mot smeren om die op te eten in de trein? ![]() - ik dus iedereen die naar het optreden van Bon vanaaf gaat heel veel plezier wens? ![]() - dit dus reply (* ff spieken * ) nr. 128 was? - fijn weekend allemaal ![]() Laatst aangepast door Oizo : 14 February 2003 om 10:13 |
![]() |