|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
wjd
-gister wel een topper was -voordat ik begon met draaien er al en uitnodiging was of ik in Rotterdam wou gaan draaien over een tijdje -ik ook wacht op een telefoontje of ik dus met neophyte/promo/mainframe/mc ruffian of endymion kan -die vent wel vertelde dat dat erin zat -ik wel een beetje naar de t-e-r-i-n-g ben -ik zo gewoon moet werken -het publiek erg enthou was (ole) -ik 3 uur voordat ik daarheen gign nog iets moest veranderen aan me set aangezien ik ook wat hardstyle moest draaien -dat precies 2 platen ware -ik toen met mijn eige set begon -ik zo werd aangekondigd ''uit de mooiste, oudste, gezelligste en hardste stad van Gelderland, Bonnie'' ![]() -er ook foto's zijn gemaakt, maar de vraag is of die allemaal gelukt zijn ![]() -me set volges mij wel opgenome is -ik ook maar Rotterdam Hooligans erbij heb gepleurd -iedereen mee ging zingen ![]() -ik nog aan Remco Ali en Remko moest denken -op het bijna eind met Rotterdam Posse, er werd geroepen ''Voor de Rotterdammers hier'' -naja nu ben ik wel genoeg enhtousiast geweest later! |
![]() |