|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Eerst een goededag gewenst aan jullie vrouwen (en ook aan de mannen die ook willen bijleren).
Het gaat om het volgende: ik ben iemand die mijn vriedin graag wil verwennen en ik slaag er steeds in om haar te verrassen. Maar ik wou aan jullie het volgende vragen: wat hebben jullie graag? Dit moet je zo ruim mogelijk bezien. Het kan gaan kleine kadootjes tot hoe je graag seksueel wordt bevredigd. Om nog eens duidelijk te zijn het gaat niet enkel om het seksuele, ook om het materiele en het niet-materiele. Hopelijk vinden jullie mij niet pervers, ik wil gewoon bijleren en mijn vrouw verwennen op elke mogelijke manier. Dank bij voorbaat en tot de volgende vraag, dank je. |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Uh, ben je zelf een vrouw?
![]() ![]() ![]() Bedoel je in het algemeen of de mensen die hier op reageren? |
![]() |
![]() |
#3 |
Über Mensch
|
![]()
de meesten zullend ara niet veel ervaring mee hebben aangezien de leeftijds categorie die hier is.
loeloe kan je denk ik een klein beetje bijlessen met der electrische tandenborsten... verder sja don't ask me iam just a guy |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
ik denk ook dat veel mensen die hier komen een beetje te jong zijn.Ik weet het zo ook niet eigenlijk. Veel succes en ik hoop voor je dat er nog mensen zijn met nuttige tips.
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Poehpoeh.. Daar vraag je wat.. Als ik eerlijk ben heb ik zulke atributen nog nooit aangeschaft
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Hij bedoelt volges mij alleen maar van dat we 'm moeten helpen om zen vriednin te verrassen. Niet om vanalles te gaan vertellen over speciale voorwerpen...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
die film hebk ook gezien!!
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Gewoon iets romantisch, het gaat om een gebaar.
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
hm,wat ik graag heb?kan ganse lijsten geven,maar ben eigenlijk al gelukkig als hij superlief voor me is,en me het gevoel geeft dat ik alles voor hem ben,en niet alleen de periode rond valentijn,maar altijd...
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
een kleur plaat? |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
ik ben misschien een jongen maar ik weet heus wel hoe ik mijn vriendin kan verwennen moeilijk zal je nu vast denken!!! dus echt nie.
met valentijn heb ik dit allemaal gedaan en ze vond het echt super romantisch. -zorg dat je kamer volstaat met kaarsen. -laat romantische muziek draaien -strooi een spoor van rozen blaadjes van de voordeur tot de kamer -fles champagne in bak met ijs (ijs kun je eventueel ook gebruiken) -zet bij haar voor de deur een roos met een kaartje datj je een verassing hebt en zeg hoelaat ze mag komen -met massage olie kom je ook heel ver ![]() zorg dat 1 van je ouder of een goede vriend/-in hebt die ervoor zorgt dat je zodra je beneden komt kunt eten ga daarna weer naar boven en daar staat ineens aardbeien met slagroom en 3 keer raden wat je daar allemaal mee kunt. als je dit allemaal goe uitvoert heb je zeker leuke dag en je vriendin weet ik zeker dat die het nooit meer vergeet. |
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
ps. chocolade doet ook al veel.
|
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
je kijkt te veel films man
want ondertusse moet je de hond al weer uitlate praat iemand op msn of moet je plassen of belt er ff iemand of komt er iemand binne of moet je huiswerk make of bl444444444444444444444444444444444444444444444444 44444444444t ga maar door maar veel plezier met de neckerman gids verder eh! |
![]() |
![]() |
#16 |
veteraan
|
![]()
go brendoooo
![]()
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
jesus als je beetje iets voor je vriendin over hebt dan kan het heus wel hoor maar aangezien sommige mensen dat nie kunnen. en trouwens waarom is mij het dan wel gelukt
|
![]() |
![]() |
#18 | |
AAP
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#21 | |
Guest
|
![]() Citaat:
f |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() no offence... tis dus behoorlijk een kwestie van smaak dus...
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Guest
|
![]() Citaat:
j/n |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]()
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl Laatst aangepast door dext0r : 4 March 2003 om 20:52 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() Klopt Dext0r thnx voor de uitleg ![]()
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Bejaard
|
![]() Citaat:
![]() |