|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#2251 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#2252 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Heej d'r is ook iets mis met die posts van jou geloof ik |
|
![]() |
![]() |
#2253 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#2254 |
Guest
|
![]()
Nooit van gehoord
|
![]() |
![]() |
#2255 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#2256 |
Guest
|
![]()
wjd
-er loopt zo'n miepje hier dat heet ''JOY'' als nickname, en zij heb als avatar die Gareth Gates huppeldepup, en die foto lijkit me toch op onze Joy intressant... nee oke ![]() |
![]() |
![]() |
#2257 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- die gareth gates een babyface heeft - mn rijles net wel ok ging - ik gaar ben |
|
![]() |
![]() |
#2258 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() - ik nu op school zit en 3 (!!) tussenuren heb - de bel nu gaat - nog maar 1 tussenuur te gaan.... |
|
![]() |
![]() |
#2259 |
Guest
|
![]()
- ik vanavond een presentatieavond heb op school
- VWO6 vanavond aan ouders/leerlingen/leraren/bekenden de profielwerkstukken moet presenteren - ik met nog iemand het profielwerkstuk heb gedaan over de Slag om Arnhem - wij uiteindelijk waarschijnlijk een "goed" hebben ![]() - ik dus CL voetbal moet missen ![]() |
![]() |
![]() |
#2260 |
Guest
|
![]()
WJD:
- JUDITH NIET BESTAAT?!?!?! - hoedoe en bedankt! ![]() ![]() ![]() (tjah, het duurde ff, maar ik had hem door! (A) ) |
![]() |
![]() |
#2261 |
Super Lid
|
![]()
wjd..
- wij nu bekend komen te staan als de meester-oplichters van het forum... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2262 |
Guest
|
![]()
- Aiii, daar komt t uit, mannen
![]() ![]() ![]() - Baz dus ineens een nicht kwijt is? ![]() - En remco een vriendin ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2263 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#2264 |
Guest
|
![]()
- Judith 14 toch wel echt bestaat?
![]() |
![]() |
![]() |
#2265 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#2266 | |
klopt
|
![]() Citaat:
*applaus*
![]() |
![]() |
#2267 |
Super Lid
|
![]()
- ik judith mis?
- ze best een moeilijk leven had aan het einde? - ze pas net ontwaakt is uit een coma? - ze nu ineens helemaal nietmeer bestaat? - dat natuurlijk wel raar is? - we haar zullen gedenken tot in de eeuwigheid? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2268 |
Guest
|
![]()
-mijn leven maar leeg is zonder judith??
![]() |
![]() |
![]() |
#2269 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() - ![]() - das Boot een mooie film blijft? ![]() - ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2270 |
Nostalgisch lid
|
![]() ![]() Dat Oizo zich hier nog durft te vertonen hahaha
![]() |
#2271 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2272 |
klopt
|
![]()
ach, die jongen is wel wat vernedering gewend.... zie mvv
![]()
![]() |
#2273 |
Guest
|
![]()
ik ga slape
ben kapot 2 uur lopen kutte met draaien, en nu heb ik pijn aan me schouders, maar ging wel goed... het vrijdag utrecht is die mogen luistere naar mij het vrijdag gelderse derby dag is het vrijdag weekend is daag |
![]() |
![]() |
#2274 |
Guest
|
![]()
-ik me klote voel
+ keelontsteking -ik me naampie zo mooier vind (Y) bruggi -er zojuist hier thuis voor het eerst 3 (jaja 1 voor mij) stemkaartjes in de bus zijn gekomen leuk -ik nu aan mn mammie ga vragen of ze kiwi's wil kopen ![]() Laatst aangepast door bruggi : 19 February 2003 om 12:11 |
![]() |
![]() |
#2275 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2276 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2277 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#2278 |
Guest
|
![]()
- ik weer terug ben uit london
- ik eigenlijk al om 11 uur thuis was, maar eerst ff bijgeslapen heb - het echt supergaaf was - een dagje london ook nog is met een punt beloond werd - dit echt mooie vooruitzichten geeft - we gister om 1020 engelse tijd daar landen - we blijkbaar het verkeerde kaartje gekocht hadden voor de trein waarmee we reisden. - het maar 3 pound scheelde, en die naaier ons gewoon liet betalen - we daarna een bus wilden nemen - dat ook wel lukte - er na 5 minuten onverwacht een einde kwam aan onze busrit - dat kwam omdat die vent ons er uit gooide - we in onze ogen niks fout deden - het ophangen van een vlaggetje en het trekken van gekke bekken niet echt heel erg is lijkt mij - we toen even naar buckingham palace zijn gegaan - dat gevolgd werd door een bezoekje aan chelsea - dat stadion ook prachtig is - dit stadion ook midden in een woonwijk ligt - we daarna door wimbledon gelopen hebben - we geen voetbalstadion konden vinden - we alleen het heilige gras zagen - we daarna maar richting stadion gingen - k mijn vlag, 1.2 bij 0.7 niet meer naar binne kreeg - dit echt triest was - k niks los laat over de wedstrijd - jullie die zelf op tv gezien hebben - ik me afvraaf of ik nog gefilmd ben - we namelijk 3 meter van de cornervlag vandaan stonden - het mij spijt dat ik geen sms-jes heb kunnen versturen - er namelijk onvoldoende beltegoed was. - ik zo even centjes ga verdienen |
![]() |
![]() |
#2279 |
Guest
|
![]()
- ik voor de liefhebbers wel wat fotos online kan zetten als deze ontwikkelt zijn
- ik dan wel ff bij remco ze in moet scannen als dat mag |
![]() |
![]() |
#2280 |
Guest
|
![]()
- ik wel liefhebber ben van foto's rond voetbalwedstrijden Mark
![]() - ik dus wel benieuwd ben - ik al een kijkje genomen had op de afs - het stadion en de sfeer er in ieder geval leuk opstaan - ik alleen het laatste kwartiertje van de wedstrijd heb kunnen zien ![]() - ik het uitvak al wel ontdekt had - mijn moeder net zegt dat ze vandaag 4 kaartjes voor Nederland - Tsjechië heeft gehaald ![]() |
![]() |
![]() |
#2281 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2282 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() - niet elke vrouw die kaartjes koopt zo'n kansloosje is - mijn moeder gewoon van voetbal houdt ![]() - ze geloof ik zelfs voor Feyenoord is Theo ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2283 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#2284 | ||
Guest
|
![]() Citaat:
-bruggis mammie ook dropjes moet kopen?? ![]() -we dan nl onze taart kunnen gaan bakken?? ![]() Citaat:
![]() -ik ankje wel beterschap wens?? -mark wel een boefje is dat hij zijn middelvinger opsteekt in de bus en iemand die daarna naar boven kwam ging zitten uitlachen?? -dit berichtje ongeveer 4 uur geleden is getypt door mij, maar dat ik was vergeten um te verzenden?? ![]() |
||
![]() |
![]() |
#2285 |
Guest
|
![]()
- Lizz en Rem gaan scheiden?
![]() - Bartje hetzelfde gaat doen als Remmie laatst deed bij de ex van bartje morgen? ![]() - ![]() - iedereen wel op de hoogte moet blijven van deze ontwikkelingen? ![]() - ik wacht tot mis M online komt? ![]() - ik jammer genoeg te horen heb gekregen morgen op school aanwezig te moeten zijn? ![]() - dat kut is? ![]() - me nigje net is opgehaald door haar moedertje? - ze vandaag weer een vet tof familielid was? ![]() - ome stef trots op nigje Thiara is? ![]() - ik CD van Sentenced ga kopieren? ![]() - daaag ![]() |
![]() |
![]() |
#2286 |
Guest
|
![]()
-ik net volgens mij bertje zag staan int uitvak bij exc-roda??
![]() -hij aant einde helemaal onderin het vak stond bij de hand-in-hand-groeps-publiek-bedank-actie?? ![]() -hij rechts in beeld stond met een zwarte (was iig donker ![]() ![]() -ik er ook best wel eens naast kan zitten?? ![]() -die gozer iig wel 3 meter hoog was met zijn handen omhoog?? ![]() |
![]() |
![]() |
#2287 |
Guest
|
![]()
WJD..
- Remco da goed gezien heeft? ![]() - Ik inderdaad vooraan stond, vanuit TV gezien rechts onderin het vak? - Ik er ook een foto van heb gevonden? ![]() ![]() uitleg foto: Boven spandoen Hanebretboys staat eentje met een grijze jas. Rechts daarvan staat een figuur met ene zwarte, that's bertje ![]() ![]() - Ik niet snap waar Stef t over heb ![]() - Hij dat dan maar moet motiveren ![]() - Houdoe ![]() |
![]() |
![]() |
#2288 |
Guest
|
![]()
- Bartje uit zn ouwelul hoert?
![]() - ik bartje zie staan? ![]() ![]() - het vakantie is? ![]() - phit 'the ring' gaat kijken in bios? ![]() - me broer niet in Highbury is geweest? ![]() - hij wel 3 dagen in londen heb zitten vertoeven? - dat wel relaxed was omdat hij dan niet thuis is? ![]() - die jood nl erg irritant kan zijn? - Telstar mijn 2e cluppie is? ![]() |
![]() |
![]() |
#2289 |
Guest
|
![]()
- ik net mijn kruidvatbonnen van €20,- heb opgemaakt
- ik die gewonnen had in de kerstloting bij Sportclub Silvolde ![]() - ik mezelf verwend heb door een flesje Hugo Boss (van de gelijknamige sportforummer) aan te schaffen ![]() ![]() - dit jullie niet zo gek veel zal interesseren. - ik Bartje ook ontdekt heb in zn uitvak ![]() |
![]() |
![]() |
#2290 | |
klopt
|
![]() Citaat:
welke gek misbruikt mijn naam? ![]() stelletje fakers!!!! ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#2291 |
Guest
|
![]()
- We geen sportforummer hebben die HugoBoss heet?!
![]() - De harde kern bestaat uit ThePhit, Ar-Tuur, Bazzzemans, Tukkerboy, Bertje, Forza Barça, *luvdiving*A, AntiKezman, Theo Tank en Rekz? |
![]() |
![]() |
#2292 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
-theo tank zonder kapitalen dient te worden geschreven -bertje voor mij ook onbekend is als forummer? -HugoBoss ook een onbekende is ![]()
![]() |
![]() |
#2293 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
- ik nog nooit van de harde kern forummer "Bazzzemans" heb gehoord? - ik die zowel op s.com als op ll.com niet ken(de)? - het altijd "Bazzemans" is geweest? - dat zowel op s.com als op ll.com altijd zo is geweest? - mijn e-mail adres wel met 3 z's is? - dat komt omdat met 2 z's niet meer kon? - ik te lui ben om dat nu te gaan aanmaken? - ik dan namelijk alle contacts kwijt ben? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2294 | |
klopt
|
![]() Citaat:
pffff,.... je zal dr maar bij horen, zootje schorriemorrie en gespuis ![]()
![]() |
![]() |
#2295 |
Guest
|
![]()
wjd
-ik zo naar elst ![]() -je neit moet vragen hoe groot dat is -ik me kamer heb opgeruimd -ik brugje beterschp wens daag |
![]() |
![]() |
#2296 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#2297 | |
klopt
|
![]() Citaat:
-anders ik wel ![]()
![]() |
![]() |
#2298 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2299 |
Guest
|
![]()
wjd
-dit weer een o-zo ( nee geen OIZO) geweldige stage dag -jezelf vervelen van 8:45 tot 17:15! -dus wat ga je dan doen? -tja de volgende stagair heb z'n wachtwoord laten staan in z'n outlook en krijgt iedere dag 10 mailtjes van Oizo niveau dus die ga ik altijd rustig op me gemak lezen -of deze site een uur lang bezoeken http://www.designarbeid.nl/ dan op al je knoppen rammen -maar je kan ook proberen een zo'n lelijk mogelijk plaatje te maken wat nergens op slaat. Dan ga je proberen de meest afschuwelijke kleuren erin te flikkeren en allles wat je maar tegenkomt op de computer dan krijg je dit ![]() ![]() Het is denk ik wel gelukt om hem zo lelijk/fel/nergens op te laten slaan dus dat is het enige positieve van 8:45-17:15 of zou het kunst zijn? -eigenlijk moet er nog een foto van een lekker wijf in maar je mag niet naar dat soort site's op je werk -ik ga er morgen weer mee verder -hoera ![]() maar het is bijna weekend -dat wisten jullie ook vast wel -en kom ik in de buurt van een oizo wjd? qua inhoud zeker.... daag he |
![]() |
![]() |
#2300 |
Guest
|
![]()
- ik Alwins bezighoudje goed kan voorstellen?
![]() - ze in HHW vorig jaar te weinig werk hadden en mij dus nix gaven? ![]() - ik dus ook alleen maar flink zat te kutten op hun server en op het internet? ![]() - stage zuigt? - Het vandaag saai was hier en dus ik 5 cd's heb over zitte brande? ![]() - sentenced een superband is? - binnenkort nieuwe albums van Placebo, Muse en Amorphis uitkomen? ![]() - die van Placebo t eerst komt? - een weekie later die van Amorphis? ![]() - over 2 maanden die van muse dan ongeveer zal komen? ![]() - vanavond ik alweer niet stappen ga? - het al tijden terug is dat ik vrijdag ging stappen? ![]() - we trouwens 1-0 voor staan tegen thuurs en bazzies kluppie? ![]() - ik aan de amstel ga zitten? ![]() |
![]() |