|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
Nu MVV trots de leiding had genomen in de 3de periode, hoopte veel mensen met Oizo dat het 100-jarige MVV weer een overwinning uit het vuur zou slepen tegen Eindhoven
![]() MVV komt 1-0 voor door WaZzZiWooOoo TaiiWoooOOO Maar in de 84ste minuut maakt het vervelende Eindhoven 1-1. Das natuurlijk jammer zo'n 7 minuten voor tijd. Maar gelukkig maakt Becker in de 90ste minuut de bevrijdende 2-1(Oizo is vast uit zijn dak gegaan ![]() Maar jammer genoeg maakte van de Langeberg en Van Kallen in de 92ste en 93ste minuut de 2-2 & 2-3 ![]() ![]() Ik kan niet wachten op een uitgebreid wedstrijd verslag ![]() ![]() Laatst aangepast door Nickchange : 7 February 2003 om 21:21 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
hehehehe hoe stom kun je dan ook zijn om in blessuretijd 2 goals weg te geven nadat je op voorsprong bent gekomen?
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
JA IS WAAR, GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ben net terug, tjsjongejongejonge, ik heb er echt geen woorden voor, niet te filmen, ongelofelijk! ![]() Kan alleen maar MVV gebeuren ![]() Stomme scheids, laat-ie doorspelen na de 92e minuut terwijl er geen enkele aanleiding was om door te spelen (maar 3 wissels, geen blessures ![]() Rest van de wedstrijd was zeer matig, maja toch nog sensatie gezien op het laatste he... hm in negatieve zin dan. ![]() ![]() Misschien zie ik me wel weer op TV, want ik stond in het vak waar de MVV-spelers de 2-1 vierden. ![]() Mja, schrijf morgen wel een WJD'je ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Ik hou maar mijn mond, met het oog op de bekerwedstrijd van afgelopen dinsdag
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
En lach de scheids ook maar uit. Er waren in de hele tweede helft geen blessures en 3 wissels, dan zou je zeggen: hoogstens 2 minuten erbij. Maar de knuppel laat gewoon doorspelen tot de 94e minuut! ![]() BTW kheb me niet gezien op TV, boeie... |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
In de Maastrichtse krant Dagblad de Limburger ben ik daar niets over tegengekomen, Oizo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Ja inderdaad best triest voor VVV. Nemen ze voor het eerst in jaren weer meer dan 6 supporters mee naar een uitwedstrijd (81 maarliefst) en staan ze al na 1 minuutje op 1-0 achter.
Maargoed, beter 'gewoon' met 1-0 verliezen dan in blessuretijd een 2-1 voorsprong uit handen geven. ![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Lid
|
![]()
The story continues
![]() ![]() Vandaag kwam het nietige Stormvogels Telstar Combinatie naar de Geusselt. ![]() MVV toch nog in de strijd voor de periodetitel was natuurlijk favoriet. En lijkt dat ook waar te maken omdat in de 54ste minuut Dekkers scoort ![]() Als Inia zo'n 10 minuten daarna ook nog rood krijgt lijkt de buit voor MVV binnen ![]() Niets is minder waar ![]() Lettinga maakt zo'n 10 minuten voor tijd voor Stormvogels Telstar dat met 10 man speelt de 1-1 Dezelfde Lettinga maakt 5 minuten voor tijd de 1-2 ![]() Misschien iets minder spectaculair dan de vorige keer, maar toch vraag ik me af hoe dit weer mogelijk is ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Nee tis echt ON-GE-LOOF-LIJK. Werkelijk, alsof ze niet WILLEN winnen. ![]() ![]() ![]() Na de 1-0, hadden we veel mogelijkheden geschapen (ff op zijn Louis Van Gaals zeggen ![]() Ik had me er zo op verheugd, drie thuiswedstrijden achter elkaar. ![]() ![]() Volgende week Sparta thuis. Voorspelling: bij rust met 3-0 voor, eindstand 3-4. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
Ach oizo, ik dacht dat voor mvv geldt meedoen is belangrijker dan winnen ?
|
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
Hieperdepieperdepiep HOERA!!! MVV heeft de eerste thuisoverwinning binnen!!
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |