|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
ik zit met een probleemtje. Ik zit bij een meisje in de klas. In het begin van het jaar ging alles goed, we gingen wel goed met elkaar om. Maar nu is ze opeens heel koel, kortaf en bot tegen me. Ik wilde haar daarover spreken op msn maar ze zei dat ze het druk af. Maar de volgende dag kwam ik erachter dat ze er niet op wilde ingaan omdat ze changerijnig wordt van serieuze dingen. We kunnen het niet meer met elkaar vinden om ik haar grapjes me teveel aantrek. maar 7 van de 10 keer zijn die grapjes nogal kwetsend. Hoe moet ik dit in godsnaam oplossen. Ze wilt totaal niet luisteren. En het enige wat ze erover zegt is: That's me. Wat moet ik doen?
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
jij bent jij en zij is zij, gewoon in 1x zegge dat je die dingen niet leuk vindt, want jij moet denk ik ook wel wete hoe ik genoemd werd/wordt, en dat dat ook kwetsend is (maar ik ben een te groote watje om er iets tegen te doen), en ik weet dat jij dat niet ben dus gewoon zeggen, zeg dan tegen haar, je bent niet grappig. die grappen zijn niet grappig, weet je dan niet hoe het is om telkens gekwetst te worden door mensen om je heen, hoe het is om telkens uit gelachen te worden, uitgescholden te worden, belachelijk wordt gemaakt, nee dat weet jij niet.. (en dan kan je zeggen als je toch een beetje om dr geeft: en ik hoop ook voor jou dat je dat nooit zult weten ook; of als je haar niet wilt sparen: En ik hoop dat jij ook ooit zo zou gaan voelen!)
(En ja ik denk dat ik hier overdrijf, maar dit is wat ik wil zegge tegn de mensen sie mij telkens uitschelde ect, maar nooit durf te zegge) |
![]() |
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest