|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() -ik het erg jammer vind dat ik nog tot morgen gebanned ben?? -ik nu bij DJ zit?? ![]() -ik me afvraag of het ook strafbaar is dat ik nu onder zijn naam zit te typen?? ![]() -het ook best wel zou kunnen dat DJ hier zit?? ![]() -ik deze uitspraak doe om mij te kunnen verdedigen na controle van mijn ip waaronder deze post is gedaan?? ![]() -er hier toch geen pauper FB's komen?? ![]() -ik dus geen ip-ban heb?? ![]() -dit trouwens ook niet mijn 1e post is sinds mijn ban?? -ik basjemans een poepie vind?? ![]() -mijn leven de afgelopen 3 dagen wel ontzettend veranderd is?? ![]() -ik werkelijk helemaal kapot ben geweest vanwege mijn straf?? -niemand beseft hoe moeilijk ik het heb gehad de afgelopen dagen?? ![]() -ik vandaag nog live contact had met de goffert?? ![]() -ik was vergeten dat NEC vanavond speelde?? -Bon ff kaarten moet regelen voor mij?? -pauper Steffie niet eens bij de ticketbox kaarten kan halen, omdat ie te lui is zijn cc op te halen in Nijmegen?? ![]() -Bon mijn eerder gedane actie wel kon vergeven?? ![]() -ik een soeppie ga doen?? ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |