|
Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
www.funing.nl
|
![]()
de meeste mensen komen er pas achter nadat ze een klein fortuin zijn kweitgreaakt aan beltegoed
ik vind dat ze de volgende punten moeten aanpakken. * je ziet van te voren hoeveel smsjes je terugkrijgt ( zoals ze bij the box nu doen ) * je moet je kunnen afmelden , afmelden moet gratis zijn. * je moet via je eigen GSM nummer aanmelden , zodat niemand anders dat kan doen. * ze moeten duidelijk de prijs er bij zetten ik vraag mest sms wel eens clip aan bij the box , er staat het volgende op teletext: het aanvragen kost 1,10 per ontvangen bericht , en je krijgt twee berichtjes , de berichtjes die je daarna krijgt zullen gratis zijn , er word dus slechts 2,20 afgeschreven ik vind dit duidelijk , en ik vind dat de concurenten dit ook zo moeten gaan brengen.