Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 14 March 2003, 15:43   #11
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast

ik baseer geen mening op de mening van een ander het is niet zo als iemand het er niet mee eens ik automatisch de andere kant van vind daar kun je geen mening op baseren.

Een terrorist maakt doelwillend burger slachtoffers om zo de politiek en of leger waar hiuj tegen strijd tot acties te dwingen. Amerkia is nu niet het type staat wat er op uit is om veel burgerslachtoffers te maken.

Zij bemoeien zich net zo veel met andere landen als dat wij nederland dit doen via de VN. Wij zijn aan deze bemoeienis minstens even schuldig.

Misbruik maken van presidentieele macht is niet mogelijk Bush kan niet zomaar in zijn uppie beslissen dat er atoom wapens ingezet worden of zo dit zit zelfs voor de VS gezien goed in elkaar bush kan niet 1 2 3 een almachtige dictator worden en zijn "macht"misbruiken.

Verder valt het me op in dit topic dat je nog al wat dingen aanneemt aan names van waarden die je helemaal niet kan doen overal staat dan bij trust me. Tjah is leuk maar waar baseer je dit op? je maakt speculaties die jij bedacht heb opeens tot feiten. waar ik niet zo erg in geloof.
Dan moet je toch je maatschappij-boeken nog eens nalezen. De president kan gedurende 40 dagen oorlog voeren zonder het Congres om toestemming te vragen.

Ik zeg trouwens ook niet dat Nederland heilig is, hoor. Balkellende heeft alles al besloten nog voordat de VN ook maar iets ontdekt of zelfs maar bevonden heeft. Dat is zo'n slappe hap.. Die loopt blind achter Amerika aan. Bush lacht zich rot. Belkejnende? Who's that? En wij staan weer voor lul als Nederland.

Maargoed, daar ging het niet om. Mijn mening zijn geen feiten, maar ze zijn we heel logisch. Je gaat mij niet wijsmaken dat er nu geen oorlog meer gaat komen, zelfs als de VN een negatief advies wat dat betreft zou uitspreken. Of denk je van wel?
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels