Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 5 March 2003, 09:10   #1
bAnAnAqUeEn
Guest

Angry kutouders

ja hoor ze hebben het weer gekunne: mijn dag verpest! nuja verpest gewoon..

ze hebben de adsl modem verstopt zooooon rotstreek! heb al overal gezocht, maar neeeeeeeeen deze keer zijn ze niet zo dom geweest om hem in hun kleerkast te verstoppen gvd toch he! fffff

maar denk maar niet dat ik het hier bij laat! ik ga super veel surfen op de telefoon lijn! (mm of zou dat nog meer problemen veroorzaken ) en aangezien mijn geld van mijn gsm weer op is zal ik maar wat smsen met de gsm van mijn vader ook he

fffffff is het nu zo erg dat ik elke avond een uurtje op het net wil?
hoe staan ze daar bij jullie tegenover?
  Met citaat antwoorden
Oud 5 March 2003, 09:22   #2
Roacher
Guest

Standaard

Bij ons thuis is het makkelijk, we hebben kabel.. Tijdens de examen word soms ook eens het toetsenbord of de kabel weggenomen zodat we niets kunnen doen, maar ik begrijp je wel hoor...
M'n pa heeft ook zoeen telefoonlijn en daar zat ik ook veel op, dus dat maakte ook veel problemen..

Vraag ze gewoon eens heel lief of je de kabel terug mag hebben
  Met citaat antwoorden
Oud 5 March 2003, 09:27   #3
bAnAnAqUeEn
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Roacher
Bij ons thuis is het makkelijk, we hebben kabel.. Tijdens de examen word soms ook eens het toetsenbord of de kabel weggenomen zodat we niets kunnen doen, maar ik begrijp je wel hoor...
M'n pa heeft ook zoeen telefoonlijn en daar zat ik ook veel op, dus dat maakte ook veel problemen..

Vraag ze gewoon eens heel lief of je de kabel terug mag hebben

dat is het net adsl is een vast bedrag per maand, is echt niet duur en onbeperkt surfen dus... mjah weet ik veel waarom ze er zo'n probleem van maken, ze zouden nog liever hebben dat ik een hele dag voor de tv zit dan een uur of twee voor de pc! snapt echt niet !! die gaan ook niet mee met hun tijd, vroeger was het: lees een boek ipv heel de tijd voor de tv te zitten, je krijgt nog vierkante ogen! en nu is het: ga voor de tv zitten, desnoods een hele dag maar niet voor de pc, dan krijg je nog vierkante ogen
  Met citaat antwoorden
Oud 5 March 2003, 09:30   #4
dext0r
veteraan

dext0r's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

mijn ouders betalen hier de kabel, maar voor de rest zijn ze geheel afhankelijk van mijn computers....
mijn moeder heeft een pc en daar internet ze op..
maar de server, switches, e.d alles is van mij..
als me moeder dom doet kan ik altijd nog lekker kinderachtig de utp uit de switch trekken en zeggen dat het internet het niet doet ....of dat ik nu geen tijd heb om het voor haar op te lossen : P
Oud 5 March 2003, 09:37   #5
psychobunny
Guest

Standaard

hier ist ook zo meissiej
ik zit redelijk wat op de pc (ok ,ik zit heel veel op de pc) en hoewel hij in de living staat,en ik maar een meter of drie van mijn ouders zit,is er elke avond geneut omdat ik moet afsluiten en blabla... en ik eb telenet dus da zou eigenlijk geen problemen moeten geven...maar als'k tv zie,is 't ook gezaag,en als'k telefoneer ook
  Met citaat antwoorden
Oud 5 March 2003, 09:50   #6
Stapper
Guest

Standaard

ben ik ff blij dat ik hier het netwerk heb aangelegd, ik kan zo alle pc's onbruikbaar maken dus ze flikken het niet snel bij mij, ook heeft een toetsenbord weg halen weinig nut, want ik heb toch meerdere toetsenborden

maar het is wel k*t voor je dat je ouders zo zijn, die van mij zijn gelukkig een stuk relaxter, ik moest 25% van de adsl kosten betalen, maar ik heb voor meer dan een jaar pas 30 euro betaalt, omdat mijn ouders der niet meer op letten
  Met citaat antwoorden
Oud 5 March 2003, 10:02   #7
Nightwolf
Nerd

Nightwolf's Avatar

Standaard

ik heb ook adsl :respect: maar mijn ouders vinden t eigenlijk nie leuk als ik steeds achter de computer zit als ik m'n huiswerk nie doe maja ze laten gewoon m'n gang gaan want dat doe ik zowiezo wel

moet ik anders met je ouders praten, Tine?
Oud 5 March 2003, 17:41   #8
Xero
Guest

Standaard

Wij hebben ook adsl en m'n ouders bemoeien (gelukkig) helemaal niet met hoe vaak we achter internet zitten. Ik heb m'n eigen computer dus hebben ze er ook niet veel last van.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 March 2003, 18:13   #9
The6thgate
Lid

The6thgate's Avatar

Standaard

we hebben hier kabel. mn ouders vinden wel dat ik minder achter de pc moet zitten, maar gelukkig ondernemen ze geen actie om de daad bij het woord te voegen
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 March 2003, 18:27   #10
PFP
Guest

Standaard

dat zouden ze nioet bij mij moeten flikken
  Met citaat antwoorden
Oud 5 March 2003, 21:39   #11
koelkast
ubergruber

koelkast's Avatar

Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

ik beheer alles
Oud 5 March 2003, 22:55   #12
Plankje
Guest

Standaard

ach bij mij gaat t heel makkelijk. Haal je t internet eraf pa? Fijn, dan sluit ik mijn firewire port af zodat je niet meer met je cameraatje kunt werken
  Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2003, 04:01   #13
Forza_vitess
Guest

Standaard

van je ouders moet je houden
  Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2003, 12:25   #14
psychobunny
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Forza_vitess
van je ouders moet je houden
sure
  Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2003, 02:39   #15
RandyJC
Lid

Stuur een bericht via MSN naar RandyJC Send a message via Skype™ to RandyJC
Standaard

het is hier helemaal geen probleem als ik er achter zit...

mijn vader zit er zelf ook vaak achter... dus.. geen probleem..
Oud 11 March 2003, 13:29   #16
Queenie
Guest

Standaard

Hmmz tja t zijn en blijven je ouders!!!! En zolang jij onder hun dak woont. Een tijdje geleden(lees; toen we nog geen ADSL hadden) zat ik superveel online op de telefoonlijn.... En die werd elke keer verstopt....... Toen heb ik zelf gewoon een kabel gekocht.. ... Maar goed misschien zijn je ouders wel bang dat je verslaafd raakt ofzo?! Of dat je met de verkeerde mensen in contact komt weet jij veel.........
  Met citaat antwoorden
Oud 13 March 2003, 11:17   #17
Jamiel
Guest

Standaard

Ik vind het wel stom (en kinderachtig!!) van je oudjes... wrom zou dat niet mogen ?

Mijn oudjes doen er nie zo moeilijk over, maar de regel is wel dat ik om half 10 's avonds mot stoppen, anders zijn me hersenen nog te actief en dan kan ik niet slapen
  Met citaat antwoorden
Oud 13 March 2003, 12:17   #18
Queenie
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Jamiel
Mijn oudjes doen er nie zo moeilijk over, maar de regel is wel dat ik om half 10 's avonds mot stoppen, anders zijn me hersenen nog te actief en dan kan ik niet slapen
Das waar hoor!!!! Als ik voordat ik ga slapen nog achter de computer zit doe ik er zeker een uur over om in slaap te komen
Dus je papa en mama hebben wel gelijk hoor....
  Met citaat antwoorden
Oud 15 March 2003, 19:13   #19
appelshampoo
Guest

Standaard

pff wat een gezeik.. gelukkig heb ik me eigen comp en aangezien we voor school veeel op internet moeten zeg ik altijd dat ik huiswerk maak !
  Met citaat antwoorden
Oud 16 March 2003, 12:47   #20
Mr.Eibe
Guest

Standaard

Idd, heb ook mijn eigen computer, en moet altijd 'werkstukken maken enzo'. snap eigenlijk ook niet waarom je ouders er zo'n probleem van maken als je toch adsl hebt
Heb het zelf nog niet, maar ken er wel veel die het al hebben.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels