|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
-ik gaar ben?
![]() -meerdere mensen zo wel eens hun wjd beginnen? ![]() -de wekker nl om half 9 al ging? -de paupertrein naar nijmegen niet in nijmegen aankwam? -ze in arnhem omriepen dat ie wegens de opgelopen vertragingen niet verder zou rijden? ![]() -dat niet erg klantvriendelijk is? ![]() -hij trouwens maar 6 minuten vertraging had uiteindelijk? -ik niet snap dat ze die trein niet door laten rijden naar zijn eindpunt? -ik nu 25 min moest wachten op ander treintje? ![]() -ik dus de aftrap miste in de Goffert? ![]() -wedstrijdje niet super was? -er wel mooie ontlading was vlak voor tijd? -pierre zeker een mooi doelpunt maakte? -die toemba zomaar ineens ging liggen in de 1e helft? -egmond die bal ineens op de stip ging leggen? -ach scheidsrechters in Nederland.......... ![]() -als een speler zich lager dan 40 cm boven de speelgrond bevindt hij niet deelneemt aan het spel en dus een geheime buitenspel val open kan gooien? ![]() -demoege nog ontsnapte aan een rode kaart? ![]() -de 1-2 volgens mij via zijn hand in het doel belande? ![]() -het zonnetje wel lekker was in Nijmegen? -het echt keiwarm was opt terassie? -en vlak daarna ineens keikoud? ![]() -de terugreis helaas ook niet zonder vertraging kon? ![]() -slapen in een trein dan best makkelijk is? ![]() -ik zomaar in denhelder had kunnen belanden? -dat niet gebeurde? -dit niemand een ruk boeit? ![]() -er bij het gebrek aan het oizo-journaal toch iemand moet zijn die de taak van Oizo overneemt? -ik me de geroepen man daarvoor voel? ![]() -ik zin heb in de volgende uitwedstrijd in Gelderland? -bazzie en tuurie ff kaart regelen moeten? ![]() -ik klaar ben met de fotootjes? -ik dus mijn bedje inmag? ![]() -ik maar 1 vraagteken gebruik? ![]() -ze opt station in Nijmegen de mooiste WC's in heel Nederland hebben? -de stad dan toch nog iets heeft waar het trots op kan zijn? ![]() -Nijmegen toch eigenlijk gewoon Arnhem-zuid blijft? ![]() -of ligt nmgen nou boven arnhem? ![]() -mijn topografie niet echt naar behoren is rond dit tijdstip? -ik me verbaas dat ik nix heb gezien van de open belgisch kampioenschappen op het sport? ![]() -ik maar ff de belgische tv ga raadplegen? -ik maar gewoon mijn mandje induik? ![]() -goeiemorruguh... ![]() Laatst aangepast door AntiKezman : 17 March 2003 om 02:06 |
![]() |