|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#2501 | |
Guest
|
![]() Citaat:
op zeker weten wel,maar ze geven hem alleen niet zo snel. meestal sturen ze je er 5 minuten uit. |
|
![]() |
![]() |
#2502 | |
Guest
|
![]() Citaat:
wjd Marsje jou nog kent.... jij alleen niks tegen hem zeg dat vind ie vast wel jammer http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=27515 |
|
![]() |
![]() |
#2503 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- ik gisteren idd jarig was - Ik het wel goed vind van Artuur dattie dat zomaar had gezien ![]() - ik nu de rijpe (ahum) leeftijd van 16 heb bereikt ![]() - ik nu legaal alcohol mag drinken ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2504 | |
Guest
|
![]()
- ik net een opmerkelijk bericht op vi.nl las:
Citaat:
![]() - Er ook nog een fout in het bericht staat - De Graafschap namelijk op een positie staat die rechtstreekse degradatie tot gevolg zou hebben ![]() ![]() - ik nacompetitie ook niet als een recht zie, maar meer als een straf ![]() - ik straks naar de Vijverberg ga - ik benieuwd ben of we weer eens wat punten gaan pakken ![]() - ik er cynisch van wordt ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2505 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2506 |
Guest
|
![]()
WJD..
- Ik hierbij mijn oprechte excuses aan *MOI* aanbiedt? ![]() - Ik me kapot schaam dat het me niet is opgevallen? ![]() - Ik *MOI* uiteraard alsnog van harte feliciteer? ![]() - Ik gisteren wel even op t forum ben geweest? - Mijn fout natuurlijk niet goed te praten valt? - Ik het dus had moeten opmerken? - Gewoon stom van mij ![]() ![]() - Ik zie dat Stef slechts 1 nacht op de camping van Pinkpop hoeft door te brengen? - Dat nog meevalt? - Hij kan kiezen tussen za-zo en zo-ma? - Houdoe ![]() |
![]() |
![]() |
#2507 |
Guest
|
![]()
- het eindelijk weer weekend is?
![]() - het 3 dagen super hard werken was en ook nog in de avonden flink bezig zijn? ![]() - het gisteravond best wel leuk was in de ArenA? - ik daar nog nooit zo'n geweldige sfeer heb meegemaakt? ![]() - het ook wel mag gezien het kaartje 50euro kost? ![]() - Zwarma zomaar een zakkie weed vond in de trein? ![]() - we die gezamelijk dus gingen nuttigen? ![]() - wat pinkpop betreft ik ma-di kies? ![]() - de camping dan ook open is? ![]() - de treinen vandaag echt KUT waren? - ze gister ook KUT waren? ![]() - het net leek of de trein naar Auswitz ging? ![]() - er meer dan 80 % van de reizigers stond in de trein? - ik lekker zat ![]() ![]() - het bleek dat dat de 1e trein sinds 1,5 uur was richting Heiloo vanwege een ongeval? ![]() - dit niemand wat aan gaat en toch niet gelezen word? ![]() - Nikkie gefeliciteerd meid ![]() ![]() ![]() - Bartje gewoon een limbo is en dus een goed excuus heeft dat hij foutjes mag maken? ![]() - ![]() |
![]() |
![]() |
#2508 |
Super Lid
|
![]()
- we eindelijk een keertje gewonnen hebben?
![]() - ik er jammergenoeg niet bij was? - ik namelijk nauwelijks kan lopen nog? - ik me ook wil sparen voor morgen? - ik namelijk morgen weer naar school moet? - ik dus moet kunnen lopen morgen? - ik wel zéér blij ben met de overwinning? - het me geen reet kan schelen hoe de overwinning behaald is? - ik niet hoop dat het op een Den Bosch manier was? - ik het niet erg vind als het met slecht spel gepaard ging? - dat niet meer belangrijk is als je laatste staat? - we nu echter geen laatste meer staan? - ik hoop dat de stand zo aan het eind van het seizoen is? - ik hoop dat de stand minstens zo is? ![]() - nacompetitie waarschijnlijk toch niet te ontlopen is? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2509 |
Guest
|
![]()
- ik Bas kan gerust stellen
- De Graafschap eindelijk weer eens een goede overwinning heeft behaald - ik de 1-0 volkomen verdiend vond ![]() - het spel toch wel weer wat hoop biedt - er weer wat lijn in het spel zat, er overtuigender gecombineerd werd en er weer ouderwetse strijdlust was - De Graafschap een heleboel goede kansen gemist heeft - vooral Leonardo en v/d Haar een keer - de ontlading geweldig mooi was ![]() - V/d Haar de pride of the spinside is ![]() ![]() - ik zo maar eens de samenvatting ga kijken |
![]() |
![]() |
#2510 |
Super Lid
|
![]()
- ik blij ben om dit te horen?
- ik het nu nog erger vind dat ik er niet bij was? - het wel opvallend is dat er altijd gewonnen wordt als ik er niet bij ben? - ik dat dan achteraf weer niet zo erg vind? - de 3 punten namelijk hard nodig zijn? - ik hoop dat er idd een stijgende lijn in zit? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2511 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() -http://teletekst.nos.nl/gif/655-02.html ![]() [edit] tering hebben ze het al veranderd ![]() Laatst aangepast door AntiKezman : 12 March 2003 om 23:20 |
|
![]() |
![]() |
#2512 |
Guest
|
![]()
ik jarig ben
![]() |
![]() |
![]() |
#2513 |
Guest
|
![]()
- ik net ff nog 2 strategieen bedacht heb voor B-pro emt marketing en sales?
![]() - ik op marketing en sales Scheit? ![]() ![]() - het een vraag blijft waaaaarom???? ze zulk dom iets in opleiding techniek plaatsen? ![]() - ze innovation gedeelte moeten schrappen? ![]() - ik vandaag heugelijk nieuws kreeg? ![]() - Er een bedrijf bij mij in de buurt is die niet zoals alle andere bedrijven is en wel een MBO afgestudeerde voor part-time wil aannemen? ![]() - me pa en ma me al de hele tijd zaten op te jutten dat ik maar eens werk moest gaan zoeken bij Gamma, Praxis etc? ![]() - dat te laag werk is voor mij? ![]() - me pa er soms wel boos om werd, en ik gewoon lekker door bleef kijken tot ik een baan vind die wel aan mijn eisen voldoet? ![]() - whehehehe. ![]() ![]() - ik dus in me volgende periode voor school dus wel zeker 1 a 2 dagen in de week vrij moet zijn? - ik die dagen anders wel vrij neem? ![]() - dit niemand wat boeid, maar dit topicje ff ge-upped moest worden? ![]() - Groovemaster morgen naar Alkmaar komt? ![]() - de meiden van het forum hem wel een lekker ding scheinen te vinden? ![]() - hij maar eens een kijkje moet komen nemen in bascule? ![]() - dat dan weer een zoveelste forummeeting is? ![]() |
![]() |
![]() |
#2514 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#2515 |
Guest
|
![]()
- ik vanochtend een wiskunde tentamen vrij behoorlijk verneukt heb
![]() - ik zelden zo'n moeilijk wiskunde tentamen heb gehad ![]() - ik nu een 5je ga staan vrees ik - het hoe dan ook een herkansing gaat worden - ik zo weer rijles heb ![]() - ik volgens mij nog nooit zo blij met een overwinning van de graafschap ben geweest als afgelopen woensdag ![]() - ik morgen naar Utreg ga - ik naar een open dag ga van de opleiding van thijs (TN20) ![]() - dit Geschiedenis is - ik nog twijfel waar ik dit ga studeren - mijn opties Groningen en Utrecht zijn - dit wjd'je weer eens teveel met "ik" begint ![]() |
![]() |
![]() |
#2516 |
Guest
|
![]()
-
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() - ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() - ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2517 |
Guest
|
![]()
- het een schande is maar ik vanavond niet naar de p8 ga?
![]() ![]() - de reden is dat veel mensen niet gaan en ik morgen vroeg op moet om naar Utrecht te gaan ![]() - sommigen onder ons morgenochtend rijles hebben, anderen niet weg mogen, anderen een geblesseerde enkel hebben, anderen naar Jürgen Raymann zijn en sommigen om onbegrijpelijke redenen niet gaan? - Volgende week wel Club Eight is ![]() |
![]() |
![]() |
#2518 |
Lid
|
![]()
WJD:
- ik een nieuwe avatar heb ![]() - ik wel weer de grenzen van het toelaatbare opzoek met deze schaars geklede entertaindames - ik ben benieuwd op ik nu een waarschuwing ga krijgen van ons stuk witgoed - morgen de lastige uitwedstrijd tegen CHC op het programma staat - ik verwacht dat de Bossche onderwereld uitgerukt is voor de wedstrijd tegen de Dungense boerkes... ![]() - als die al niet op het veld staat..... ![]() - geinteresseerden zijn om 11:30 welkom op het sportpark van CHC (Waar zit dat uberhaupt? ![]()
![]() |
#2519 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
- "anderen een geblesseerde enkel hebben" dus niet opgaat? - ik wel de hele avond op een kruk heb gezeten? - ik de dansvloer niet gezien heb? - dit eigenlijk best wel keertje relax was? - we met meerdere waren die niet de dansvloer op konden? - DarkUnreal er gisteren ook niet was? - ik hem nog belde en dat hij zei dat hij nog zou komen? - "anderen niet weg mogen" dus eigenlijk ook niet opgaat? - Thijs namelijk uiteindelijk gewoon mocht? - het me wel een raadsel is waar hij nu uiteindelijk gebleven is? - het wel zéér gezellig was in de P8? - ik volgens mij iets gedaan heb wat niet zo tactisch was? - het leven niet altijd over rozen gaat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2520 |
Guest
|
![]()
- het voetbal van ons afgelast was
- dit kwam omdat die tegebnstander afgebeled had - ik hier echt van baal - het weer namelijk toppie is - we uiteindelijk maar die 3e helft flink verlengd hebben van een uurtje of 2 tot 6 - deze dan ook gewonnen was - vitesse vanavond niet gaat verliezen - ik zo nog even een poging ga wagen om te gaan leren |
![]() |
![]() |
#2521 |
Guest
|
![]()
-0-3
van bommel ole |
![]() |
![]() |
#2522 |
Guest
|
![]()
- ik achteraf dus best even naar de p8 had kunnen gaan en zien wie er gingen en beter effe bij Bas had kunnen informeren
![]() - het verdedigend bij de Graafschap rammelde aan alle kanten ![]() - het opbouwend vrij pauper was met v/d Kruis, Bot, Vreman en Hermans - v Gastel in de 2e minuut geblesseerd raakte ![]() - Berck Beelenkamp er de tweede helft inkwam - Duits geloof ik gewoon op de bank zat? ![]() - Dit terwijl hij een goede wedstrijd tegen Utreg speelde - hij toen wel geblesseed raakte |
![]() |
![]() |
#2523 |
Guest
|
![]()
-ik naar de klote ben
-ik ook nog kramp en pijntjes in me nek heb ontdat ik op de bank in slaap gevallen ben -joy nog een leuk smsje stuurde ![]() -me oplader van me telefoon kapoet is ![]() -me telefoon nu niet kan opladen -ik net ff wakker werd en me nu opeens te binnen schiet dat NEC al om 1 uur begint ![]() -ik dus nu ga douchen dan nog half uurtje ga pitten daag |
![]() |
![]() |
#2524 |
Guest
|
![]()
- het vannacht super gezellie was?
![]() - Roos dr fiets gejat is? ![]() - ze dus bij iemand achterop moest? ![]() - ikke vannochtend zeer naar de klote en ziek was? ![]() - dat dus gepaard ging met ![]() ![]() - na wat water en een lekkere doez phitje weer de hele wereld aan kan? ![]() - Remmie me net nog opbelde? ![]() - bonnie nog niet bij de afgesproken plek was? - ik net ![]() - de duitser vannacht een van me afdankertjes uitkoos? ![]() ![]() - de komende week spannend zal zijn met toetsen sollicitatie en een trip volgende weekend naar limburg? ![]() - Groovemaster nergens te bespeuren was vannacht? - hij gewoon een bangerik is? ![]() |
![]() |
![]() |
#2525 |
Nostalgisch lid
|
![]()
WJD...
- Ik Nec - Feyenoord op tv heb gezien - 'thuisblijven is leuker' ![]() - Van Egmond best aan een opfriscursus kan beginnen - Nec het Feyenoord heel lastig maakte - de 1-1 van Pi-Air wonderschoon was Aju!
![]() |
#2526 |
Guest
|
![]()
-me weekend toch best goed is nu...
-dat komt omdat feyenoord nek heeft verslagen... ![]() |
![]() |
![]() |
#2527 |
Guest
|
![]()
WJD..
- We gisteren tot 3 uur vakanties hebben zitten uitzoeken? ![]() - Het tot die tijd duurde voordat we tot te conclussie kwamen dat het hoe dan ook veel te duur is? ![]() - Ik me schaamde gister op de tribune? ![]() - Er trieste mensen zijn die menen te moeten juichen voor een doelpunt van Pisvee?! ![]() - Me dat veel te ver gaat? ![]() - Ik het wel met een lach bekeek? - Ik medelijden had met joy? - Ik me niet kan voorstellen dat zijn weekend nu goed is? ![]() - Hij bluft ![]() - Anke te bescheiden is? - Haar vraagteken verandert kan worden in een uitroepteken? - Houdoe ![]() |
![]() |
![]() |
#2528 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#2529 |
Guest
|
![]()
-ik gaar ben?
![]() -meerdere mensen zo wel eens hun wjd beginnen? ![]() -de wekker nl om half 9 al ging? -de paupertrein naar nijmegen niet in nijmegen aankwam? -ze in arnhem omriepen dat ie wegens de opgelopen vertragingen niet verder zou rijden? ![]() -dat niet erg klantvriendelijk is? ![]() -hij trouwens maar 6 minuten vertraging had uiteindelijk? -ik niet snap dat ze die trein niet door laten rijden naar zijn eindpunt? -ik nu 25 min moest wachten op ander treintje? ![]() -ik dus de aftrap miste in de Goffert? ![]() -wedstrijdje niet super was? -er wel mooie ontlading was vlak voor tijd? -pierre zeker een mooi doelpunt maakte? -die toemba zomaar ineens ging liggen in de 1e helft? -egmond die bal ineens op de stip ging leggen? -ach scheidsrechters in Nederland.......... ![]() -als een speler zich lager dan 40 cm boven de speelgrond bevindt hij niet deelneemt aan het spel en dus een geheime buitenspel val open kan gooien? ![]() -demoege nog ontsnapte aan een rode kaart? ![]() -de 1-2 volgens mij via zijn hand in het doel belande? ![]() -het zonnetje wel lekker was in Nijmegen? -het echt keiwarm was opt terassie? -en vlak daarna ineens keikoud? ![]() -de terugreis helaas ook niet zonder vertraging kon? ![]() -slapen in een trein dan best makkelijk is? ![]() -ik zomaar in denhelder had kunnen belanden? -dat niet gebeurde? -dit niemand een ruk boeit? ![]() -er bij het gebrek aan het oizo-journaal toch iemand moet zijn die de taak van Oizo overneemt? -ik me de geroepen man daarvoor voel? ![]() -ik zin heb in de volgende uitwedstrijd in Gelderland? -bazzie en tuurie ff kaart regelen moeten? ![]() -ik klaar ben met de fotootjes? -ik dus mijn bedje inmag? ![]() -ik maar 1 vraagteken gebruik? ![]() -ze opt station in Nijmegen de mooiste WC's in heel Nederland hebben? -de stad dan toch nog iets heeft waar het trots op kan zijn? ![]() -Nijmegen toch eigenlijk gewoon Arnhem-zuid blijft? ![]() -of ligt nmgen nou boven arnhem? ![]() -mijn topografie niet echt naar behoren is rond dit tijdstip? -ik me verbaas dat ik nix heb gezien van de open belgisch kampioenschappen op het sport? ![]() -ik maar ff de belgische tv ga raadplegen? -ik maar gewoon mijn mandje induik? ![]() -goeiemorruguh... ![]() Laatst aangepast door AntiKezman : 17 March 2003 om 02:06 |
![]() |
![]() |
#2530 |
Guest
|
![]()
- het superleuk was afgelopen weekend bij de Open Belgische Kampioenschappen Schoonspringen (jawel) in Charleroi
- ik 2x 4e ben geworden: * s ochtends bij de A-junioren ging het redelijk, ik moest 2 nieuwe sprongen uitproberen waarbi jik niet op mn bek ging en dus blij was ![]() * en s middags bij de senioren (voor de ervaring) ging het vet goed, was inmiddels een beetje gewend aan de plank -> werd ik weer 4e met een PR... - ik met de punten die ik smiddags sprong s ochtends bij de junioren 1e zou zijn geweest - dit mij hoop geeft voor de toekomst ![]() - ons hele team including me onder de uitslag zit - dit komt door de droge lucht daar in dat zwembad - de belgen en fransen er geen last van schenen te hebben ![]() - het prikt jeukt en KLOTE is - een paar achterlijke belgen de ruiten van 2 van onze auto's ingetikt hadden en papieren hadden gejat - ik toen samen met een gozer uit mn team en onze trainers uren op het politiebureau heb gezeten - die gasten alleen frans spraken daar - dat enorm handig was ![]() - ik misschien nog wel wat foto's zal posten van afgelopen weekend - het voor het eerst in wat zal het zijn...... 8 jaar ong... compleet langs me heen is gegaan wat PSV aan t doen was ![]() - ik zondag blij was met wat mij hierover verteld werd ![]() - de ruime overwinning natuurlijk erg mooi is - bruggink in de kleine 20minuutjes dat ie mocht mee doen 2x scoorde waarvan 1 uit een vrije trap ![]() - de discussies nu weer los barsten over of bruggink nu wel of niet alsnog moet blijven ![]() - ik niet snap hoe mensen van wedstrijd naar wedstrijd zo van mening kunnen veranderen - ik natuurlijk wel nog altijd een voorstander ben van Bruggink bij PSV ![]() - ik nu een einde maak aan deze veel te lange wjd - ik nl nog 2 tentamens moet leren voor woensdag en een presentatie moet maken - dat allemaal absoluut niet gaat lukken maar ik toch maar een soort van begin ga maken hou-doe ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2531 |
Guest
|
![]()
- Anke Oizo?!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2532 | |
Guest
|
![]() Citaat:
alles wat ik ooit getypt heb is nog geen 1-tiende van al jouw geblaat alleen al over limburg ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2533 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#2534 |
Guest
|
![]()
wjd
-die homo uit breda wel 2 keer scoorde ![]() -er een rij naast mij 2 blowende jappen zaten -ik dit later op een foto van lunaticnews terugzag ![]() -het nek publiek hun eigen spelers uitscheld? -ik woorden hoorde als wijf, kutstaart (rijswijk) en dropstaaf (tumba) -de nek aanhang dit jaar wel hun bek opendeed -itt vorig jaar,dat jaar ervoor ![]() -er een ventje die een rij voor mij zat heel irritant naar mij zat te juichen bij de 1-0 -ik ook heel irritant terugjuichte bij de 1-2 ![]() -het wel leuk was om door mijn wijk met een feyenoord shirt te lopen ![]() - ![]() |
![]() |
![]() |
#2535 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Ik hoor men om mij heen in de Kuip meer kankeren op onze eigen spelers dan die van de tegenpartij hoor |
|
![]() |
![]() |
#2536 |
Guest
|
![]()
- dit zaterdag op de Vijverberg ook gebeurde
- ik denk dat in ieder voetbalstadion de spelers op het ene moment voor het publiek de helden zijn en op het andere moment klootzakken die niet werken voor hun geld ![]() - ik zin heb in woensdag - ik dan met Bas naar Rotterdam ga voor een concert van de Red Hot Chili Peppers in Ahoy' - ik me afvraag wanneer de oorlog gaat beginnen ![]() - het wel zo zal zijn dat wij dan bij de peppers zijn ![]() |
![]() |
![]() |
#2537 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() het niet uitkomt met tentamens en springen ik jullie veel plezier wens ![]() ik nu verder ga met staren in mn boek |
|
![]() |
![]() |
#2538 |
Guest
|
![]()
- ik Anke bedank en haar veel succes wens met in de boeken kijken
![]() - mijn laatste tentamen morgen is - ik donderdag dan niet naar school ga maar dat niet zo heel veel boeit ![]() |
![]() |
![]() |
#2539 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- ik je groot gelijk geef dat je die dag dan wegbljft - ik zelf het niet laat kan maken aangezien ik een tentamen heb om 0930 |
|
![]() |
![]() |
#2540 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2541 |
Guest
|
![]()
WJD
- ik me afvraag of sommige mensen zich soms een beetje vervelen ![]() |
![]() |
![]() |
#2542 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#2543 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
- jullie dus waarschijnlijk nu nog steeds niet weten wie wij zijn? - we er toch al sinds s.com bij waren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2544 |
Guest
|
![]()
- ik nu naar sollicitatiegesprek ga?
![]() - ![]() |
![]() |
![]() |
#2545 |
Super Lid
|
![]()
- ar-tuur en ik nu in R'dam zitten?
- het hier een heuse studentenvlat betreft? - we zo vertrekken naar Ahoy? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2546 |
Guest
|
![]()
- bas en thuur veel plezier in ahooi.
![]() - ik nu aangenomen ben als Elektro Technisch Tekenaar? ![]() - dit betekend dat ik strakkies nog wel dikke cash ga verdienen? ![]() - beterzzz. ![]() - ze het wel in me zien zitten daar? ![]() - ik net met me nigje en honden naar het bos ben geweest? ![]() - ze cool is? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2547 |
Guest
|
![]()
WJD..
- Stef zaterdag naar Heerlen komp? - Ik m wel oppik met de auto na rijles ![]() - Stef dan de grootste angsten van ze leven gaat uitstaan? - We daarna naar Roda-NEC gaan? - Dat weer geen thuiswedstrijd wordt voor ome stef ![]() - Ik vandaag tentamen had Tactisch Marketingplan Theorie? - dat een her was? - Ik er de eerste keer een 2 voor haalde? - De hele klas het toen nie had gehaald? - En maar 19 van de 200 studenten ruim? - School gedacht moet hebben: daar doen we wat aan? - Namelijk van de laatste 10 MC-vragen het juiste antwoord dikgedrukt stond? ![]() ![]() - Dat dus inkoppertjes waren? - Ik hoop m nu gehaald te hebben? ![]() - Houdoe ![]() |
![]() |
![]() |
#2548 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() - k geen zin meer heb om ajaks te kijken - het bed wordt opgezocht - mijn hoop uitgaat dat de zon morgen weer net zo onaangebroken schijnt als vandaag ![]() - ik uiteindelijk toch wel zin heb in zaterdag ondanks deze aparte week - ik ook nog in het ziekenhuis ben geweest vandaag - waarschijnlijk alles goed met me komt(joy/remco/mark) - ik gisternacht de hele uefa cup finale van Feyenoord weer heb gedroomd ![]() ![]() ![]() - vriend van me met Hans van Delft aan de telefoon heb gehangen om te overleggen over NECfan.nl en intervieuws - hij zich nu cool voelt(en terecht) - ik morgen maar weer een set in elkaar ga flansen voor over 2 weken en 2 weken en 1 dag - ik vrijdag 1e 4 uur vrij heb en ik dan ga oefenen voor de EK van over 1,5 maand - ik me nu oizo voel - ik me ook afvraag hoe het met oizje is! OIZJEEEEEEEEEEEEEEE ![]() ![]() daag! |
|
![]() |
![]() |
#2549 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
![]() Dit sinds eeuwen weer een reply van mij in het WJD-topic is ![]()
![]() |
![]() |
#2550 |
Guest
|
![]()
wjd
-hier weer een wjd van mij is -deze wat meer tekst bevat dan normaal -ik vandaag naar me stage een camera/fototoestel had meegenomen -dit omdat ik dan wat foto's kon maken voor me stageverslag -dus ik fiets naar huis met die camera in me jas -ik denk -ach waarom ook niet... -ik fiets zo -pak die camera uit me binnenzak *klik* *klik* speciaal voor bert 1978: ![]() ![]() 2003: ![]() ik had wel naar boven kunnen fietsen maar had ik geen zin in 2 seconden daar vandaan.... ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |