|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hallo mensen!!
Wie kan mij iets meer vertellen over aura's en de betekenissen van de kleuren?!? Ik las ergens dat deze ongeveer een halve meter groot zijn, maar zijn er ook mensen die ze kleiner ervaren hebben?? En is het zo dat bij sommige mensen de aura sterker/beter 'zichtbaar' is dan de andere?? Alvast bedankt!! Groetjes Jolyn ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Trots van het noorden.
|
![]()
die van mij is wel 2 meter
![]()
![]() |
#3 |
aber, warum?
|
![]()
hier staat wat
http://www.perceptiveminds.nl/aura/
![]() |
#4 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
weet iemand een makkelijke manier om je 'ki' , zoals ik het noem, te 'bemachtigen', in controle houden, hell.... trainen zelfs
|
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Jah, t is iid bij elk persoontje anders...sommige hebben zelfs maar heel weinig, maar het heeft ook met je stemming te maken, als iemand heel boos is, of verdrietig ofzow, is ie heel sterk. Maar over grootte ervan heb ik nog nooit iets gehoord of gezien.
De kleuren zijn soms wel's verschillend per mens, daar zegt men van dat er voor 1 bepaald ding 1 kleur is, maar dat is soms niet waar. En je Ki? Hoe bdoel je? Bedoel je niet je Xi? Da's je energie, Chinees, die kan je het best in de hand houden door T'ai Chi Chu'an te doen...veel respiratieoefeningen en een goed evenwicht vormen tussen je lichaam en geest...okay..ik draaf door...bdoel je dat? |
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Het leuek van dit soort paranormale gebeuren, iedreen weer een andere beteknis aan de kleuren geeft
zo zag iemand bij mij veel wit en blauw, maar op zon aura foto komt heel wat anders te voorschijn. Sorry maar alles wat mij doet denken aan new age gezwam neem ik met een grote schep zout. Waarschijnlijk mag ze niet meer vertellen omdat wij niet ingewijd zijn ( inwijden betkent voor mij iets als zo conditioneren dat je alles wel gelooft en mensen die niks weten van de leer geloven het dus niet..en kan je het beter stil houden) |
![]() |