Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 3 April 2003, 20:28   #11
Freaky Maus
Banned

Standaard

Homo's zijn geen fouten van moeder natuur. Dat is gewoon een domme uitdrukking.

Ik ben zelf niet pro-homo, dat als eerste. Maar ik vind dat je ze niet de grond in hoeft te trappen als foutjes, mislukkingkje, of een ander vernederend woord. Zij zijn hetzelfde als een "normaal" met alleen met een ander gevoel, net zoals een christen heilig gelooft in de heer. Wat ik, als voorbeeld, weer belachelijk vind omdat ik uitga van een wetenschappelijk oogpunt. Zo gaat meneer/mevrouw van de bovenstaande uitspraak ook uit van zijn/haar uitgangspunt en noemt ze dus foutjes. Hoe je gevoelens voor je zelf en geef goed beargumenteerd commentaar.
Anders zou jij(de persoon met de uitspraak) ook een foutje zijn, omdat jij je gevoelens niet kan beheersen. Zo zouden veel mensen foutjes zijn. Denk daar maar eens aan.
Zo zijn homo's ook geen foutjes van de natuur, maar gewoon mensen met een ander gevoel waarover geen nuttig relatief standpunt in te nemen valt omdat dit gaat over "smaak".
Freaky Maus is offline   Met citaat antwoorden

Berichting Regels