|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Waarom ben ik hier? Ik wil er over praten, maar weet niet met wie. Hoe zielig č... Ik kan het gewoon tg niemand zeggen. HELP !!!!
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
ge zijt hier omdat u ouders een kind wouden (als het over het leven gaat
![]() ge zijt hier omdat ge wilt praten en ge verveeld u (als het ga over waarom ge op dit forum zit ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
Tsjah, ik denk dat je gewoon lol moet hebben in je leven, waarom je leeft weet niemand, maar zorg ervoor dat je er lol in hebt.
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
kbegrijp je wel hoor, ik vraag mij dat soms ook af! maar net als ik het helemaal niet meer zie zitten gebeurt er iets waardoor allez weer een stuk beter gaat! (tnx poopzie
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
wat is er meis?
succes en heel veel sterkte! je kan hier altijd terrecht... liefs, maaike |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
.. jah wa is er precies?
sterkte iig.. en vertel maar... wa je wil. |
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() probeer nieuwe mensen te leren kennen! nieuwe vrienden zijn altijd leuk! kan je opnieuw beginnen! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() socializen is echt leuk en dat kikkert u op ![]() probeer is de andere vrienden van een vriend van u te leren kennen... |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Ik socialezzz heel graag, maar er is toch altijd een deel va, me dat ik verborgen hou, voor iedereen ! |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
socializen kan ook erg vermoeiend zijn al heb je altijd een masker op je gezicht
voel je jealleen maar nog gespannender al ben je thuis.. en dan ga je nog meer snijden of andere dingen doen...... als je kan socializen en jezelf zijn tegelijk is dat wel relax |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
Dat is het nou net, ik kan mezelf niet zijn.
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Je moet gewoon je respect bewaren |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() btw, er is toch nix mis met nieuwe vrienden zoeken? als je andere vrienden je ongelukkig maken is dat toch supernormaal? en als je jezelf niet kan zijn moe tje er eerst zien achter te komen waarom je jezelf niet kan zijn! |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
Ik zeg niet dat m'n vrienden me ongelukkig maken č... En dat ik mezelf niet kan zijn is omdat ik de anderen niet kan laten zien hoe ik echt ben.
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ik interpreteer wat jij zegt als jij ongelukkig door dat je jezelf niet kan zijn je kan anderen niet laten zien wie je echt bent anderen=vrienden (?) STEL het zijn je vrienden die ervoor zorgen dat je je echte ik niet kan laten zien, dan makenje vrienden je idd wel ongeukkig he (ik zeg dus STEL he) btw, een hoop extra vrienden kan toch nooit kwaad? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
die vrienden zorgen er niet voor dat zij zich ongelukkig voelt.... ze kan of wil zichzelf gewoon niet laten zien door zichzelf! omdat ze zich misschien schaamt ofzo voor zichzelf |
|
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
dank je darkangel...dat is het nou net!! Ik schaam me voor wie ik echt ben. Ik doe zo'n domme dinge !!!
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
nou, wat denk je...
![]() |
![]() |
![]() |
#21 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Guest
|
![]()
Denk niet dat jij me kan helpen als je niet weet wat ik bedoel. Sniet erg hoor....
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Guest
|
![]() Citaat:
mss is dat je probleem? meer open zijn naar anderen toe? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#24 | ||
Guest
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#25 |
aber, warum?
|
![]()
precies
en wat vind jij trouwens dom, iedereen heeft daar andere maatstaven voor. Eigenlijk is dit volgens mij de plek waar je dingen kan zeggen, niemand kent je of weet wie je bent en niemand die er echt wat kwaads mee kan doen.
![]() |
#26 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#29 |
Guest
|
![]()
Ja, die mensen die dat ook doen, zouden me wel kunne helpen
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Guest
|
![]() Citaat:
snijden in de pols is een verlaving |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#33 |
Guest
|
![]()
waarom doet ge dat eigenlijk?
want als je niet weet waarom dan is het een echte verslaving geworden en dan zou ik er zo snel mogelijk proberen van "af te kicken" want het is echt wel geen oplossing op emotionele pijn hoor tis enkel maar een uistel... wens je het beste |
![]() |
![]() |
#34 | |
Guest
|
![]() Citaat:
sterkte he! |
|
![]() |
![]() |
#35 |
Guest
|
![]()
Voor jullie lijkt het misschien super eenvoudig om te stoppen, maar dat is het niet hoor. Als dat zo was, was ik al lang gestopt. Ik zit soms in zo'n zwart gat....en dan moet ik domme dingen doen om terug wat licht te hebben. Het is moeilijk om het uit te leggen, maar het geeft een gevoel van opluchting...een gevoel van waaw, ik leef !!!
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Guest
|
![]() Citaat:
ik herken dat gevoel heel erg van wauw ik leef als je heb gesneden... als je ooit met iemand wil praten... je kan altijd bij mij terrecht.. je kent me toch niet in het echt... misschien is dat wel iets makkelijker.. en ik herken veel in wat je zegt.. succes! |
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#39 |
Guest
|
![]()
offtopic:
Successssssssssssssssssssssssssss vandaag!!! ![]() jij bent trouwens ook vroeg op ![]() denk aan u |
![]() |
![]() |
#40 |
Guest
|
![]()
eeyyy prinsezzz! Ik weet hoe je je voelt, zoals in een diep zwart gat zitten af en toe dat je het niet meer ziet zitte en wakker wil worden uit de nachtmerrie maar niet weet hoe omdat je alles opkropt en voor je houd, maar waarom/waardoor ben je je eigenlijk zo gaan voelen dan? heb je problemen met andere door andere of echt alleen door jezelf omdat je misschien je zelf niet goed kunt uiten of verlegen bent, en dat is ook moeilijk te verandere, en natuurlijk is het moeilijk om te stoppen met jezelf te snijden dat gaat nie zo opeens stoppen, als je je weer zo kut voelt, dan zou ik als ik jou was in ieder geval proberen om je zelf niks aan te doen want dan straf je je lichaam voor niks, geestelijk voel je je niet helemaal goed je lichaam hoeft daar niet voor te boeten, dus als je weer in zon zwart gat zit, probeer dan iets te doen waardoor je gedachten van jezelf zijn afgeleid, bv een flim kijken of boek lezen zodat je effe in een andere "wereld" bent en je in het verhaal ken zitten zodat je effe niet meer zo rot hoeft te voelen, en chatten help ook vaak, vooral met andere die zich ook zoals jou voelen, want je ben lang niet de enigste, dus je bent zeker niet raar of wat dan ook. Succes meid! Groetjesss
![]() |
![]() |