dat er zoveel met je meelopen is gewoon omdat jij een sterke overtuigende mening hebt, waar ze het mee eens zijn, of ze hebben zelf geen mening zijn zelf niet slim weten zelf niet beter en gaan domweg je maar volgen

dat andere daarvan boos om worden in ontzettend dom, want daar hebben ze geen enkele reden toe, gewoon jaloersheid dat jij slim bent en je mening over dingen durft te geven, maar het kan ook zo zijn bijvoorbeeld dat je altijd vaak meteen zegt wat er in je op komt en dat ook durft te zeggen in de klas, maar er zijn ook kindere bij die hebben wel een mening maar die durven er niet voor uit te komen misschien zelfs wel die het beter dan jou weten,maar hun bek gewoon niet open durven te doen, daardoor worden ze zo sacharijnig omdat jij iets durft dat zij niet durven, maja gewoon jezelf blijven denk ik, nooit veranderen voor anderen, behalve als je persoonlijkheid echt fout is, maar dat denk ik niet dat jij dat hebt, je zult altijd zielige meelopers hebben, die altijd zeggen oja ja daar ben ik het ook mee eens, gewoon omdat ze zelf zo dom zijn dat ze zelf geen mening hebben, zeer triest

groetjesss