|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#2601 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#2602 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#2603 |
Guest
|
![]()
- hva relaxe skool ist?
![]() - Alwin heel goed is in CD's stapelen? ![]() |
![]() |
![]() |
#2604 |
Guest
|
![]()
- ik gewonne heb met Hexagon?
![]() |
![]() |
![]() |
#2605 |
Guest
|
![]()
- ik net me tentamen uitslag gezien heb
![]() - dit een 5.5 was - dit eigenlijk nog een tiende te hoog was - ik namelijk een 5.4 had mogen halen - ik zeker wel blij ben - dit me namelijk een her scheelt - ik voor dat andere wel een ruime voldoende had - een 7.7 ![]() - ik zo met remcos ga fitnissen om 1300!! |
![]() |
![]() |
#2606 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() tering..wel ff opschieten ![]() -ik eigenlijk best wel spierpijn heb?? -mijn lichaam wel redelijk moe is van gister?? -sporten dan goed voor je is?? -ik ontbijten ga nu?? ![]() - ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2607 | |
Guest
|
![]()
Mooie foto man Phit
wjd Ik ook kan winnen met Hexxagon ![]() Ik mijn msn aanzette tijdens stage OIZO! in mijn lijst wilde ik dat natuurlijk accepteerde Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#2608 |
Guest
|
![]() ![]() ![]() ![]() nouh ik geloof niet dat ik nog veel kans maak ![]() |
![]() |
![]() |
#2609 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2610 |
Guest
|
![]()
Alwin gaat zomeer even privé-leven van anke op straat gooien, mooie boel..
![]() |
![]() |
![]() |
#2611 |
Nostalgisch lid
|
![]()
WJD..
-Ik zo juist mijn tentamen terugkreeg -Ik hiervoor een 6,8 had (hoogste van de klas ![]() -Ik nog officieus 10 punten moet halen voor mijn P -Officieel nog 12 (studieloopbaanbegeleiding..) Nou de Groete ![]()
![]() |
#2612 |
Guest
|
![]()
- waarschuwing 3
![]() ![]() - een 3 e waarscjuwing meestal ban is? ![]() -toedeloe ![]() |
![]() |
![]() |
#2613 | |
Guest
|
![]() Citaat:
-ik um ook heb gekregen van beheerdert RobbertvanOs?? - ![]() -het voor mij wel de 3e of 4e was?? ![]() - ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2614 | |
klopt
|
![]() Citaat:
mooi tijdstip om sjikke te zijn ![]() wrom heb je die waarschuwing dan?
![]() |
![]() |
#2615 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2618 | ||
Guest
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() -ik weer England-Turkye ga kijken?? ![]() -het na de 1e helft nog 0-0 staat?? -Owen met Rooney speelt voorin?? ![]() -die 17-jarige wel wat leuke acties had de 1e helft?? ![]() -Moldavië-Nederland ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() come on england ![]() |
||
![]() |
![]() |
#2619 |
Guest
|
![]()
-ik mooie voetbalwedstrijd heb gezien vanavond??
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2620 |
klopt
|
![]()
-ik de keeper van moldavie de grootste kippenvanger van het oostelijk harlfrond vind?
![]() ![]() -nederland echt te butt speelde? ![]()
![]() |
#2621 |
Guest
|
![]()
Best beetje jammer. Wanneer ik dus van mening ben dan onze Robert van Os liegt, aangezien het écht niet kan kloppen, de informatoe die hij geeft, dan mag ik dat niet zeggen, omdat het dan niet gzellig is?
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2622 |
Guest
|
![]()
-Nederland idd echt verschrikkelijk speelde...
- ik me kapot geergerd heb ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2623 |
Guest
|
![]()
- me haar niet blond kan worden?
![]() - dat tegen de wet in is? ![]() - alleen domme mensen blond kunnen zijn? ![]() - me haar lichtbruin, (zoals CHocomelk) geworden is? - ik gister sjikke was omdat we de 9 voor ons project gingen vieren in de Lax? ![]() - wij de enige projectgroep waren die dat deed? ![]() - ze jammer genoeg geen bier hadden? ![]() - we mooi een 9 hadden, beste cijfer van opleiding van 11 projectgroepen. ![]() - morgen een herrie. ![]() - ik weer niet leer? - hoogstens een keer doorkijken en dan zie ik het wel zoals altijd? ![]() |
![]() |
![]() |
#2624 |
Guest
|
![]()
ik en lieke vandaag erg creatief zijn geweest tijdens een doodlopende middag
de een gaat cd's op een gezellige manier neerpleuren, de ander slaapt een gat in de dag... maar wij doen graag kunstziniig(of jah, lieke heet gegeten..) stap 1 (van 10) Je neemt een potlood, gum, bijtend schoonmaakmiddeltje en voorbeeld en gaat aan de slag ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2625 |
Guest
|
![]()
naja nog eeen voorbeeldje, iets dichterbij
|
![]() |
![]() |
#2626 |
Guest
|
![]()
stap 2
Hier alles overtrekken met een whiteboardstift, en kijken hoe het wordt met donkere lijnen |
![]() |
![]() |
#2627 |
Guest
|
![]()
Steppe drei
nou dat zag er leuk uit, nu met watervaste stift... anders pakt de verf straks niet ofzo(zei lieke dan, zij zou het wel weten..) |
![]() |
![]() |
#2628 |
Guest
|
![]()
stap uhhh vier?
Dan gaan we verder met de verf, hetzelfde als dat in een spuitbus zit, en beetje zonde allemaal van die witte polo,dusss we doen der oude kleding an... hier dus alles inkleuren enzo |
![]() |
![]() |
#2629 |
Guest
|
![]()
hee bonnie nog boos?
|
![]() |
![]() |
#2630 |
Guest
|
![]()
Kick zeg, Bon was ook al zo creatief bezig vandaag.
wjd ik op stage vroeg: "en wat kan ik is gaan doen" "ik heb een heel mooi klusje voor je" "koffie halen zeker?" "heel goed" *das fijn, heb ik tenminste wat te doen* Phitje bracht mijn op het geweldige idee om een "collage" te maken zoals hij dat noemt ![]() -dus tja wat moet je anders toen ging ik zo'n collage maken ![]() toen was ik klaar en had ik nog heel veel uur over dus ging ik mar een wallpaper maken ![]() toen had ik nog wat uur over dus ging nog 1200 verschillende maken toen dacht ik ik ga een avatar maken maar die staat op een andere compuetr dus wees blij ![]() wjd ook dat -er heel wat wegen afgesloten waren de net -ik toen via een andere weg ging rijen -ik voor een stoplicht stond bij een dijk -dus ik moest remmen anders rolde ik die Brink's geldtransport auto achter mij binnen -maar onze auto is geen diesel zoals m'n leswagen -dus als je je koppeling op laat komen ga je niet rijden maar slaat ie af -ik had geen zin in de handrem -maar toen dacht ik -als ik die koppeling laat opkomen slaat ie af en kom dus niet voor uit -maar als ik me voet van me rem wil halen om gas te geven ga ik naar achteren -dus toen moest ik maar snel en veel gas geven -*PIIEEEEEEP* -das neit goed ![]() -maar was wel snel boven - en nu hebben me vingers weer genoeg getypt -en voor degene die tot zover hebben gelezen ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2631 |
Guest
|
![]()
leuk ouffitje hejje aan op stappe 4..
en haal gvd die gore ****** SJAAL van je muur.. tering :@:@ |
![]() |
![]() |
#2632 |
Guest
|
![]()
wjd
-joy dezelfde aussie had als mij |
![]() |
![]() |
#2633 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#2634 |
Guest
|
![]()
- herkansing bagger ging?
![]() - die toets van deze periode volgende week wel een koekie zal zijn? - voor de toets van vandaag eigenlijk niet te leren valt? ![]() - die vent niets, maar dan ook niets van de besproken stof uit periode 2 aan bod kwam in deze Her? - wel gedeeltelijk, maar gezien ik alle sommen van de WerkCollege's wel uit me hoofd ken lijkt t mij gewoon dat die docent pauper is en studenten haat? - blehhhh - enkel dat differentieren en integreren heb ik helemaal goed. - hopen op een 5,5. ![]() - dit gehaald kan worden door de MK's en BET helemaal goed te hebben, dan is SEN niet nodig. - het wel normaal is om de tijd bij te houden tijdens de toets? - ik altijd op me mob kijk? ![]() - dat ding 4 x begon te trillen tijdens toets? ![]() - bombiddiebaaibaai, shut the fuck up, now you'll all gonna dieee! ![]() - ![]() |
![]() |
![]() |
#2635 |
Guest
|
![]()
- ik met Remco, Bas en nog enkele anderen naar de Arena ga morgen
![]() - dit de Achterhoek Arena is welteverstaan - eerst Graafschap - Feyenoord op het programma staat - ik volgende week van maandag t/m vrijdag tentamenweek heb ![]() - ik zondag brakheid probeer te voorkomen ![]() - ik het stukkie van Arie wel gelezen heb ![]() - mijn lesauto ook een diesel is - ik over 10 minuutjes wel rijles heb - ik net hoorde dat de instructeur ziek is :S |
![]() |
![]() |
#2636 |
Nostalgisch lid
|
![]()
WJD...
- Ik net de Blair Witch Project heb gekeken - Ik het beter niet had kunnen doen - Er alleen maar hysterische figuren rondlopen, omdat er stenen en houten takjes voor een tent liggen - Het einde nog kutter is - Ik die 1,5 uur beter had kunnen besteden
![]() |
#2637 |
Super Lid
|
![]()
wjd
- ik je dat ook wel had kunnen vertellen Remko? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2638 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2639 |
Guest
|
![]()
wjd
-ik de enige sportforummer ben die was uitgenodigd voor het verjaardagsfeest van OIZO -en een knalfeest dat het was in de Cella! ![]() -bij deze wil ik Oizo en z'n zusje bedanken voor de geweldige avond. |
![]() |
![]() |
#2640 |
klopt
|
![]()
-ik dr goed van kan balen dat ik niet ben uitgenodigd voor het knalfeest van onze casanova uit meestrech?
![]()
![]() |
#2641 |
Guest
|
![]()
- vannacht echt toppuhr was?
![]() - ik niet meer hip ben? ![]() - vandaag met familie toernooi 2e geworde ben van de 6 families? - we de laatste 4 jaar 2x 2e en 2x 1e geworden zijn? ![]() - ik net te horen krijg dat ik met mijn team mee doe voor gewest-WestI+II? net als vorig jaar, en dat jaar daarvoor en het jaar daarvoor? en daarvoor? - dit wel knappie is gezien er toch ruim 50 teams mee dingen voor de 6 startbewijzen? ![]() - vorig jaar dat gewest onze opstap was naar het NK? ![]() - het dus druk weekend is volgende week? Gewest (zondag & zaterdag) en the Big Party @ Gelredome zaterdagnacht. ![]() - ![]() |
![]() |
![]() |
#2642 |
Guest
|
![]()
- de kleine meeting in de discotheek Achterhoek Arena gezellig was
![]() - daarbij aanwezig waren Bazzemans, Antikezman, Ar-Tuur en de barman DarkUnreal? - ik het maar niet ga hebben over de wedstrijd die ook bezocht werd ![]() - ik zo naar school ga om mijn tentamen engels te gaan maken |
![]() |
![]() |
#2643 | |
Guest
|
![]() Citaat:
-het een heel mooi avondje Vijverberg werd?? -ik er na de 2 rode kaarten en de 3 doelpunten van de Graafschap in 12 minuten er weinig vertrouwen meer in had?? ![]() -Bazzie lekker stond te juichen en ik lichtelijk ( ![]() -ik toen tegen Bazzieman zei dat het nog wel 4-2, 5-2 of zelfs 6-2 zou gaan worden?? ![]() -ik stiekum toch nog wel op een puntje hoopte?? -Feyenoord toen ineens met 9 man de superboeren onder druk gingen zetten?? ![]() -het resultaat wel bekend is bij iedereen?? - ![]() ![]() ![]() -Bazziemans wel medelijden met mij had op een gegeven moment?? -ik ook met hem na het laatste fluitsignaal?? - ![]() -de Graafschap het nog wel gaat redden om van de laatste plaats af te komen?? -ze maar gewoon van PSV-thuis moeten winnen?? ![]() -de ArenA ook zeer vet was?? -ik op een gegeven moment een beetje sjikke was?? ![]() -ik opt einde al mijn drankjes bij barman DarkUnreal ging halen?? ![]() -hij toen ineens wegging 8er de bar?? ![]() -ik dus weer dansvloer opging?? -basje echt coole moves heeft hehe?? -thur volgens mij ook lichtelijk sjikke werd?? ![]() -het erg jammer was dat ze op het grote scherm bij de ArenA beelden van Ajax gingen laten zien.....................?? ![]() -ik me toen niet kon inhouden en dingen ging roepen?? ![]() -ik zondagavond toen ik thuis was nog F1 op video ging kijken?? -ik nog niet wist wie er gewonnen had totdat ik ff mijn pc aanzette?? -ik fotos online moest zetten en er toen 1 kansloos figuur in mijn msnlijst het ff verneukte voor mij.....?? - ![]() - ![]() -dit een lang kansloos verhaal aant worden is....?? - ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2644 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#2645 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() - ik namelijk wijselijk niet veel dronk - ik zondag namelijk moest gaan leren - niet dat ik anders nou zoveel drink ![]() - die kerel waarmee Remco nog een discussie had zei dat ie van "sjikkeraars.nl" was ![]() - er nu niet in de indruk gewekt moet worden dat de Arena een boerentent is - je daarvoor naar de Radstake moet ![]() - Stef daar nog een keer heen schijnt te willen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2646 |
Guest
|
![]()
Wjd
- ik het trainingsweekend heb overleefd ![]() - 3 zware trainingen en 2x lang wandelen in 1 avond en 2 dagen + niet echt heel veel slapen best wel zwaar is ![]() ![]() - ik nog nie eens zoveel spierpijn heb ![]() - Jim niet gesignaleerd is ![]() - we ook niet echt goed gezocht hadden haha - we dan ook in Egmond aan Zee zijn uitgeweest terwijl iemand die in onze herberg werkte nog had gezegd (zonder dat wij dat hadden gevraagd...) dat we naar Bakkum moesten ![]() - wij daar niet zoveel zin in hadden... ![]() |
![]() |
![]() |
#2647 |
Guest
|
![]()
WJD
- Fisichella gisteren eigenlijk had moeten winnen - De race van gisteren weer heerlijk was - alle racen dit seizoen wel vet waren - ik helaas bijan in slaap viel onder het kijken - ik namelijk om half 4 's ochtends de bus had gemist - dat leidde tot een nieuw broodje dönner ![]() - knoflooksaus je kamer niet echt goed doet.. ![]() - het zaterdagavond afterall zeer gezellig was ![]() |
![]() |
![]() |
#2648 |
Guest
|
![]()
- Ik ook mee was met Ar-Tuur, Bazzzemans en AntiKezman, maar dat zetten ze er natuurlijk niet bij...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2649 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() - dit moeilijke mensen zijn? - heilooenaren niet goed moet die criminelen op kunnen schieten meestal? ![]() - veel maffia in derpen woont? ![]() - ik 1 keer daar ben uitgeweest met kermis? - egmond binnen en aan de hoef veel leukere mensen heeft? - Curling op TV is? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2650 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |