Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 14 April 2003, 10:19   #11
koelkast
ubergruber

koelkast's Avatar

Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP
geachte gebruiker,

Ik moet helaas constateren dat ik geen opmerking of vraag kan terug vinden in je prive bericht. Ik zie dat er een topic is gesloten door mij maar er is niet een duidelijk verzoek wat er moet gebeuren.

Ik kan je wel uitleggen waarom het topic op slot is gegaan. Dit forum is eigendom van Spill Nederland en wordt streng gecontroleerd door Stichting Brein en gelijken organisaties. Kazaa ligt al erg gevoelig bij deze organisaties. Als vervolgens ook nog overduidelijk blijkt dat het om illegaale digitale media gaat dan mag Spill hier geen support of goedkeuring aan geven indien wij dit wel doen door dit toe te staan binnen onze diensten kan dit resulteren in enorm hoge boetes.

Mer vriendelijke groet,
(Koelkast)
1) Dit is een verzonden prive bericht, als een reactie van een PM bericht verzonden door uzelf. Hiermee ging u er van uit dat ik dit niet openbaar zou maken, helaas kan ik blijkbaar niet hetzelfde verwachten van u. een formalitiet gezien ik wel achter elk woord geschreven tekst blijf staan.

2) Ik zie de arogantie niet hoor? je stuurde mij een bericht met onduidelijk er in wat je wilde bereiken echter duidelijk was dat je het oneens was met je gesloten topic betreffende de software kazaa. Ik leg je in deze PM uit waarom het topic gesloten is.

Misschien had ik beter een adnere afasluiting kunnen gebruiken om het geheel te ondersteunen in de trend van ik hoop dat je het kunt begreipen maar goed heb ik niet gedaan door vermoedelijk tijdgebrek.

Berichting Regels