|
|||||||
| Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#1 |
|
Guest
|
Heb ik alles gehaaaaalldddd
óók tentamen waar ik in eerste instantie een 2 voor had, heb ik nu opgehaald tot een 6 ![]() Post hier es jullie cijferlijst?! ![]() Marktonderzoek theorie: 7 Groepsproces: 9 Imago-onderzoek: 7 Wintersportgids: 8 ![]() Portfolio1: 6 Tactisch Marketingplan Theorie: 6 Tactisch Marketingplan Prakrijk: 6 Duits1: 7 maar ![]() Engels Argumenteren: 6 Customer Relationship-management ICT: 7 Customer Relationship-management Plan: 7 Customer Relationship-management Sales: 7 En heb ook alles uit t eerste jaaar gehaald
Laatst aangepast door GregoorvanDijk : 15 April 2003 om 14:07 |
|
|
|
#2 |
|
Guest
|
ga eens een kijkje nemen op het examenforum
|
|
|
|
#3 | |
|
Guest
|
Citaat:
Daarom hoort het daar nie, ik heb gewoon tot nu toe nog alles gehaald, en was daar blij om
|
|
|
|
|
#4 |
|
Guest
|
Gefeliciteerd Bert
PS: wrom heb je n pietje puk avatar? |
|
|
|
#5 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Guest
|
Citaat:
En nee ik ga mn cijferlijst niet posten want ik zou niet weten waar ik die gelaten heb... In Juni krijg ik n nieuwe....Dus nog ff geduld
|
|
|
|
|
#7 |
|
Über Mensch
|
riante cijfers man!
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Lid
|
Citaat:
maar goede cijfers hoor
|
|
|
|
#9 |
|
Guest
|
wat coe je dan voor een opleiding?
|
|
|
|
#10 | |
|
Nerd
|
Citaat:
|
|
|
|
#11 | |
|
Guest
|
Citaat:
.. Enne, ik doe commerciele economie +. Das gewoon commercieel economie wat je in Eindhoven hebt, maar dan zwaarder, met oa Sport erbij. En een 7 voor Duits is te weinig voor een halve Duitser, jah
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Guest
|
Citaat:
Ik heb ze allemaal
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Guest
|
Citaat:
) geboren en getogen bent ben je een halve Duitser
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Guest
|
Citaat:
?!
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Guest
|
Citaat:
Dus dan ben je maar een kwart Duitser
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Guest
|
Citaat:
), Bakker Fijnebol, Jan de Knalpot, Toontje Ratelvink, Jan Stoppel, Katertje Bles .. Wat een tijden
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Guest
|
Citaat:
Maar ik vond pluk van de petteflat leuker.....Maar goed ik heb mijn cijferlijst gevonden dus hier komt ie engels 1: 7,2 Duits 1 : 6,8 Spaans 1: 7,2 Reizen en toeristische info: 6,3 Engels 2: 7,2 Duits 2: 6,3 Spaans 2: 7,5 administratie en Beheer: 5,8(toch knap dat was eerst n 3...) communicatie: 6 Reizen: 6 Zakenreizen: 5,5 informatie 1: 5,6(dat krijg je als je nooit naar de les gaat) Levenreddende handelingen: diploma behaald receptie praktijk: 8 Stage: 1 x voldoende, 1 x :8,5 Laatst aangepast door Queenie : 15 April 2003 om 15:30 |
|
|
|
|
#20 |
|
|
Ik heb het ook onwijs goed gedaan, gezien mijn punten van de tentamenweek 2 weken terug. Goed gevoel
|